• Mijn broertje is helemaal gek aan het worden omdat ik zijn account naam op de laptop heb verwijderd zodat de laptop sneller zou gaan.

    die is nu echt helemaal aan het freaken o_O
    Het is nogal een trage laptop.


    Niet geschoten is altijd mis..

    moest mijn zus dat zomaar doen, zonder het te vragen, zou ik er ook niet blij mee zijn hoor ><.


    -

    Ja, maar het probleem is, er stond niks op zijn account. Hij zit alleen op internet en msn enzo.;
    Het gaat hem er gewoon om dat HIJ een naam krijgt op de laptop :|


    Niet geschoten is altijd mis..

    waha


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    soon cool broertje heb jij:Y)


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Die is aan het brullen nu enzo (11) jaar.
    Maar meer durft hij ook niet :8

    Ik vind het best wel grappig eigenlijk


    Niet geschoten is altijd mis..

    Die is aan het brullen nu enzo (11) jaar.
    Maar meer durft hij ook niet :8

    Ik vind het best wel grappig eigenlijk


    ik vind het egt sgatig wanneer kleine kinderen aan het gillen zijn omdat jij iets fout doet


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Ja, maar het probleem is, er stond niks op zijn account. Hij zit alleen op internet en msn enzo.;
    Het gaat hem er gewoon om dat HIJ een naam krijgt op de laptop :|


    noem dat account dat er nu op staat dan naar wat hij wilt (;


    -

    (...)

    noem dat account dat er nu op staat dan naar wat hij wilt (;
    Ja, ik zeg tegen hem, als je rustig gaat zijn en beneden gaat zitten zal ik die account wel weer terug zetten.

    Gaat hij brullen van : Ik ga die laptop uit het raam gooien, ik ga alles kapotmaken... Ik haat jullie,, enzo van die dingen


    Niet geschoten is altijd mis..

    haha mijn broer heeft nu mijn laptop gejat en alles van mij eraf gegooit >.<
    alleen ik haat broers xD

    Gelukkig heb ik dat probleem niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.