• Ja, ik keek dus bij een topic. daar stond Gymen als je ongestelt bent. Goed, daar kan ik nog mee leven. maar wij krijgen binnenkort ook schoolzwemmen. en als je dan ongestelt bent? ik heb geen zin om dan elke keer een O.B te gebruiken, alleen voor 50 min zwemmen. maar ik vrees dat ik wel mee moet doen;
    Zou jij wel meezwemmen, of niet?
    x.

    Sorry schoot me in eens te binnen hoor je Nick roepen ineens: Hee hier drijft een barbie lucht bed x'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ge moet ni mee zwemmen als je je regels hebt.


    I need you like a heart needs a beat

    Ik zou een briefje late schrijve...heb ik ook gedaan :)


    Live for something or die for nothing

    Ik had zwemmen in het lager elke vrijdag en ik had vanaf groep 7 (5e leerjaar) mijn regels >.< Mokn moeder schreef dus elke keer een briefje als ik ongesteld was en toen moest ik in de klas helemaal alleen blijven ='D


    Let the Night embrace you

    Ze kunnen je toch moeilijk gaan dwingen? Wat is dat voor bullshit? Ik zou echt gewoon keihard weigeren.


    No growth of the heart is ever a waste

    `Me Leven gaat voor hoor
    Ik zou echt niet gaan meezwemmen
    Ook al geld het voor een cijfer ofso
    En ik ben nu ook ongesteltxD
    MajaxD
    Als ik jou was zou ik echt niet mee zwemmen!

    Ik hield een keer een tampon onder de kraan om te kijken wat er zou gebeuren. Nou dat ding [mini he] was na een halve seconde de grootte van een meloen, dus ik zou dr echt niet mee gaan zwemmen. Wat ze ook zeggen of doen.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    je kan perfect mee zwemmen als je je regels hebt.

    wij zwemmen gewoon niet meer. Al sinds groep 4 niet.
    kdacht dat schoolzwemmen alleen voor groep 4 was haha.
    Maar ik zou wel gewoon zwemmen, tenzij het echt hevig is of als ik echt opgeblazen ben.

    Wij hebben elke week zwemmen met school, en dat is zwaar kut.
    Maarja, als je ongestelt bent dan moet je gewoon niet zwemmen (:
    En daar maken de meisjes gebruik van, als we geen zin hebben om te zwemmen:
    'Mevrouw, ik ben ongestelt'.
    En dan moet je niet zwemmen (:


    Never run out of reasons to smile...

    briefje dat je niet mee hoeft te doen of tampon:Y)


    I am an idiot, I move.

    neine , niet doen , ik vervals altijd een briefje van men moeder en die teken je dan zelf of laat je tekenen door een vriendin (lol)


    I'm staying myself tonight

    Zeg gewoon dat je het niet wilt en laat je niet dwingen, het is toch jou levn?


    Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg.

    omg wij hebben nieut eens schoolzwemme xD dus ik heb er geen probleme mee.... maar ik zou dan gwn niet mee zwemmen hoor.... ze hebben maar een beedje respect... het is al erg genoeg dat je het eens in de zoveel tijd bent ¬¬


    A Noble was Born in Chaos

    Wij hebben elke week zwemmen met school, en dat is zwaar kut.
    Maarja, als je ongestelt bent dan moet je gewoon niet zwemmen (:
    En daar maken de meisjes gebruik van, als we geen zin hebben om te zwemmen:
    'Mevrouw, ik ben ongestelt'.
    En dan moet je niet zwemmen (:


    onze lerares verplicht je, zelfs al heb je last van hyperventilatie!*echt heel vervelend-.-*


    Better to leave than to be gone.