• Hii,, Dit zijn Sara en Tuulia en we hebben een nieuw ideetje ^^
    we beginnen aan onze 1e quiz op dit profiel en willen daarom wel dat jullie wat meewerken ^^

    Idee

    Tokio Hotel is blijtig op zoek naar een povéjet want als ze op de vlieghaven aankomen,, maakt niet uit waar staat die vol fans. Dat zijn ze echt beu want ze hebben altijd een vermoeiende vlucht achter de rug en dan 20.000 handtekeningen uitdelen is iets wat ze in de toekomst willen vermijden.

    Ze zoeken dus een privéjet te kopen en daarbij hoort natuurlijk ook hun persoonlijke piloot,, Wat er verder gebeurt zullen jullie wel ontdekken als we deze quizlet maken,, enkel als er genoeg reacties komen dus,, HELP ONS PLZ!!!! <3

    Danke ^^

    We zetten ook meteen rollen beschikbaar,,

    Mensen die zich kandidaat stellen voor pilo(o)t(e)

    1. Lindsey Porter Door NoBullShit
    2. Jalissa Peters Door Saaar
    3.
    4. Summer Hawkins Door DELETEx3
    5. Amy York Door amykaulitz

    Co-Pilo(o)t(e)

    1. Vargonna Blanckaert Door DeadShiit
    2. Aislie Verbeek Door BkXxx
    3. Kendra Adkinsson Door Silence
    4.
    5. Cecillia Van Der Schacht Door Barbieisgayy

    Wie de uiteindelijke Pilo(o)t(e) wordt zal ook de hoofdrol spelen in het verhaal en zal alle geheimen en roddels en dergelijke moeten horen op het vliegtuig

    Nodig

    ROL
    NAAM
    LEEFTIJD !!MOET MINSTENS 25 JAAR ZIJN!!
    INTRESSE VOOR DE PILOOT TE WORDEN,, !!ZAL GEBRUIKT WORDEN IN HET VERHAAL!!


    Lia&Saar ... Make It Don't Fake It

    Niemand )':


    Lia&Saar ... Make It Don't Fake It

    ECHT NIEMAND ? )":


    Lia&Saar ... Make It Don't Fake It

    Dan Gaan We Zelf Maar Een Rol Doen Eh ;)

    ROL : Pilote 2

    NAAM : Jalissa Peters

    LEEFTIJD : 27

    INTERESSE : Omdat ik hou van vliegen en toch echt met een privéjet wil vliegen ipv met een vliegtuig dat vol baby's zit :Y)

    ROL; Pilote 4
    NAAM; Summer Hawkins
    LEEFTIJD; 28 jaar
    INTRESSE; Het is allemaal begonnen toen ik als klein meisje meeging met mijn vader. Hij had zijn eigen vliegtuigbedrijf, met een paar boeings, een airbus en ook enkele privéjets. Maar mijn vader is een paar maanden geleden overleden en nu neem ik zijn bedrijf over. Als enige dochter, die verslaafd is aan vliegen. Ik voel me er zo vrij door. En ja hoor, ik heb mijn diploma van pilote en vlieg meestal met de privéjets. Ziezo, jullie weten nu wat over mijn verleden ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ROL:piloot

    NAAM : xuandra, amy of yfke

    LEEFTIJD: 26

    INTRESSE VOOR DE PILOOT TE WORDEN: mijn zussen waren vroegr allebei [zo''n vrouwtje die in het vliegtuig mensen bediend, hoe heet dat nou :S), ik mocht weleens mee en ik wou het later ook worden. tot mijn zussen naar australié gingen vliegen, ik wou ze uitzwaaien vanaf de grote toren(waarmee mensen de vliegtuigen kunnen uitzwaaien. ik zwaaide ze net zo lang uit tot ik ze niet meer zag. Toen ik thuis was kwam die zelfde avond op het nieuws dat dat vliegtuig was nergestort, met mijn zussen erin, helaas had niemand dat overleeft.. ik was toen een jaar of 12, ik ben de hele tijd bang voor vliegtuigen geweest en heb er nooit meer in durven vliegen, maar nu wil ik de draad weer oppakken en weer vliegen, ik volg nu een opleiding voor pilote en ben bijna klaar. ik ben redellijk goed al zeg ik het zelf..owja, ik ben eeen enorme fan van tom kaulitz (hoeft niet, als dan het vrhaal niet klopt). ik ben eigenlijk een beetje te oud, maarja..




    hopelijk krijg ik de rol

    XX amy

    ROL

    NAAM Kendra

    LEEFTIJD !!MOET MINSTENS 25 JAAR ZIJN!!
    25.2
    INTRESSE VOOR DE PILOOT TE WORDEN,, !!ZAL GEBRUIKT WORDEN IN HET VERHAAL!!

    Hahah heir begint de story.
    Mijn opa was altijd al verslaafd aan n vliegen van vliegtuigjes zowel kleine als groote , van hem heb ik het eigenlijk mee gekregen . Vliegen doe ik het liefst in een klein toestel aders zoveel geluid .. XD
    Das niet zo fijn.
    Ik wou al leren vliegen sind mijn 5de .
    Schattig zie j e het voor je een kleine meisje van 5 die een vliegtuig bestuurd ?

    ROL:piloot

    NAAM : xuandra, amy of yfke

    LEEFTIJD: 26

    INTRESSE VOOR DE PILOOT TE WORDEN: mijn zussen waren vroegr allebei [zo''n vrouwtje die in het vliegtuig mensen bediend, hoe heet dat nou :S), ik mocht weleens mee en ik wou het later ook worden. tot mijn zussen naar australié gingen vliegen, ik wou ze uitzwaaien vanaf de grote toren(waarmee mensen de vliegtuigen kunnen uitzwaaien. ik zwaaide ze net zo lang uit tot ik ze niet meer zag. Toen ik thuis was kwam die zelfde avond op het nieuws dat dat vliegtuig was nergestort, met mijn zussen erin, helaas had niemand dat overleeft.. ik was toen een jaar of 12, ik ben de hele tijd bang voor vliegtuigen geweest en heb er nooit meer in durven vliegen, maar nu wil ik de draad weer oppakken en weer vliegen, ik volg nu een opleiding voor pilote en ben bijna klaar. ik ben redellijk goed al zeg ik het zelf..owja, ik ben eeen enorme fan van tom kaulitz (hoeft niet, als dan het vrhaal niet klopt). ik ben eigenlijk een beetje te oud, maarja..




    hopelijk krijg ik de rol

    XX amy



    Je krijgt hem hoor ^^ maar in het verhaal zijn Tom en Bill 26 Gustav 27 en Georg 28 dus, je zal niet te oud zijn ^^

    wil je het verhaal ook maken ?


    Lia&Saar ... Make It Don't Fake It

    ROL

    NAAM Kendra

    LEEFTIJD !!MOET MINSTENS 25 JAAR ZIJN!!
    25.2
    INTRESSE VOOR DE PILOOT TE WORDEN,, !!ZAL GEBRUIKT WORDEN IN HET VERHAAL!!

    Hahah heir begint de story.
    Mijn opa was altijd al verslaafd aan n vliegen van vliegtuigjes zowel kleine als groote , van hem heb ik het eigenlijk mee gekregen . Vliegen doe ik het liefst in een klein toestel aders zoveel geluid .. XD
    Das niet zo fijn.
    Ik wou al leren vliegen sind mijn 5de .
    Schattig zie j e het voor je een kleine meisje van 5 die een vliegtuig bestuurd ?


    Je hebt een rol ^^


    Lia&Saar ... Make It Don't Fake It

    ROL; Pilote 4
    NAAM; Summer Hawkins
    LEEFTIJD; 28 jaar
    INTRESSE; Het is allemaal begonnen toen ik als klein meisje meeging met mijn vader. Hij had zijn eigen vliegtuigbedrijf, met een paar boeings, een airbus en ook enkele privéjets. Maar mijn vader is een paar maanden geleden overleden en nu neem ik zijn bedrijf over. Als enige dochter, die verslaafd is aan vliegen. Ik voel me er zo vrij door. En ja hoor, ik heb mijn diploma van pilote en vlieg meestal met de privéjets. Ziezo, jullie weten nu wat over mijn verleden ^^


    Ja,, Je Hebt de rol ^^


    Lia&Saar ... Make It Don't Fake It

    iCk wiil Ook wel piiloot(1 fzo) zijn,info Komt
    ROL piiloot(1 fzo)

    NAAM Lindsey

    LEEFTIJD: 25 dus xD

    INTRESSE VOOR DE PILOOT TE WORDEN: Omdat iCk niet heel mijn leven met mun voetjes op de grond wil blijven staan en maar wiil zien dan de grond alleen xD


    We were bOrn fOr Love! ^^

    iCk wiil Ook wel piiloot(1 fzo) zijn,info Komt
    ROL piiloot(1 fzo)

    NAAM Lindsey

    LEEFTIJD: 25 dus xD

    INTRESSE VOOR DE PILOOT TE WORDEN: Omdat iCk niet heel mijn leven met mun voetjes op de grond wil blijven staan en maar wiil zien dan de grond alleen xD


    You've got mail xD

    Je mag de rol hebben ^^


    Lia&Saar ... Make It Don't Fake It

    Dankjj(H)


    We were bOrn fOr Love! ^^

    ROL: Co-pilote

    NAAM: Cecillia Van Der Schacht

    LEEFTIJD !!MOET MINSTENS 25 JAAR ZIJN!! 26 jaar

    INTRESSE VOOR DE PILOOT TE WORDEN,, !!ZAL GEBRUIKT WORDEN IN HET VERHAAL!!

    Als kind woonde we altijd naast een vliegveld en ik keek altijd naar boven hoe ze opstijgde en daalden op mijn 10e was ik voor het eerst in een vliegtuig en ik mocht eens op bezoek gaan in de cock- pit en ik was er direct verliefd op en sinds mijn 10 is het droom om (Co)pilote te worden


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    Ok,, Nog Steeds 4 Beschikbaar ><


    Lia&Saar ... Make It Don't Fake It

    ROL: co-Pilote

    NAAM: Vargonna, Devussa xD

    LEEFTIJD: 25

    Interesses: Het vliegen door de lucht ,en altijd nieuwe plaatsen zien :D. Muziek! Mijn vrienden zijn belangrijk voor me! Veel lol maken, moet kunnen , maar serieus zijn owk :D.
    Houdt van kinderen :D.


    Sara & Tuulia loe uu :D