• Ja echt, hij praat de heletijd tegen me terwijl hij me niet kent. Naja ik zie hem dus zondag op een meeting en toen vroeg ie ten eerste hoe laat ik kwam en of ik hem wou ophalen van het busstation en ik heb ja gezegt >.< Maar anyway hij heeft een vriendin dus leuk kan die me niet vinden! Mara toch hij is eng ge intresseerd in me o_o hij zegt zelfs dat ik met kerst bij hem mag komen o_o

    Help?

    xox' <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Haha, ik zou er niet te vele intrappen x']

    Ja but ik vind hem eng x'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Oeoeoe x) wij gaan meeten met een vieze pedo xd'

    Ga m gewoon negeren.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik had dat gisteren, fso. En die gast was jakkie bakkie poep in een zakkie en die zei dta ie mij lief vond en toen ging ik ze foto's kijke. En toen ik die foto zag was ik weg. ^-^

    Ja but hij heeft geen foto van zichzelf maar een vriendin die ook mee naar die meeting gaat kent hem in real wel gelukkig :')


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ja but ik vind hem eng x'D
    daarom.

    Unwritten zei op 19 dec 2008 - 21:32:
    Ik had dat gisteren, fso. En die gast was jakkie bakkie poep in een zakkie en die zei dta ie mij lief vond en toen ging ik ze foto's kijke. En toen ik die foto zag was ik weg. ^-^

    Jakkie bakkie poep in een zakkie, geniaalxD

    (...)daarom.

    Uhu, naja volgens Jousra een vriendin van me is het een nerd en zij zit bij hem in de klas.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Negeren --'


    rise and fall of my pants

    Van hyves aftrappen + blokkerdeblok op msn als je msn hebt. Of maak een nieuw emailadres aan. Heb ik ook gedaan, omdat iemand (die bijna een jaar niets heeft gezegd) in een keer weer gaat praten. gaat ie zeuren over mijn kleding, dat ik te jong ben om z'n vriendin te zijn (like, WTF. wil ik je vriendin dan zijn? *diepgaande ergernis*), dat ie een nieuwe foto wil. Ik word er doodziek van.


    No growth of the heart is ever a waste

    wie weet is het een pedo :O


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Jakkes, wat een pedo! Ik kan u alleen aanraden om niet naar die meeting te gaan. En anders enkel op een plaats waar véél mensen zijn! (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.