• Sorry als zo'n topic niet mag [maar dan wist ik het echt niet]

    Ik vind het een beetje jammer dat heel veel moderators arrogant zijn omdat ze een moderator zijn (geworden). Ik ga geen namen noemen want zo ben ik niet, maar ze worden ook onaardiger [weet niet of dat een woord is x']] omdat hun macht hebben om ons te bannen. [/ik bedoel hier niks kwaads mee!] Ik wilde dit gewoon even kwijt omdat ik me er al een tijdje aan erger.

    xx.(L)

    Valt reuze mee! :]
    Ik mag de mod's wel hoor ;).


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Ze proberen tenslotte, alleen maar te helpen.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Ja dat weet ik wel en ik heb ook niks tegen ze maar dat viel me heel erg op sinds er nieuwe gekozen waren.

    Dude ,, I agree?XD
    Maark seg der niks meer over wank wil niet nòg een ban >< Maar de mods diek niet mag weten dat zelf wel xD


    Crack a bottle

    Euhm ik ken ze niet allemaal maar die dat ik ken mag ik wel ^^ I dunnow of ze arrgogant zijn of niet (x Ik ben arrogant maar geen moderator xD

    sommige zijn wel 'onaardig' jah..
    maar demeeste tog niet =]


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Srry, maar ik vind dit bullshit. Like: mss zijn ze tegn die personen onaardig omdat die personen op hun zenuwen werken. Dat is iets menselijk en heeft niets te maken met hun status op Q.

    vind ik eigenlijk helemaal niet

    Ze zijn best aardig or ^^

    mrja soms moeten ze wel streng zijn ;)


    I solemny swear i am up to no good

    Jij zou ook chagrijnig worden als je iedere dag uitgescholden wordt door de users hier.
    Ik heb geen eens zín meer om aardig te zijn op Quizlet, omdat dat toch niet meer wordt gewaardeerd door al die vooroordelen hier.
    Bans delen we ook niet zomaar uit. We moeten streng optreden om het voor jullie hier nog enigzins dragelijk te maken. Die band worden alleen in de uiterste gevallen gegeven. Verder is het standaard dat een bewezen faker 30 dagen geband word, simpelweg omdat dat de enige effectieve manier is.
    Ik snap eigenlijk niet waarom jij je zo druk maakt om die bans? Jij hebt er nooit een gehad.


    Bored.

    Weet je waardoor we ook nog wel eens arrogant over zouden kunnen komen?
    Wij moeten zakelijk reageren en praten als moderator. Dat moeten we gewoon, niets aan te doen. Misschien komt dat soms arrogant over.


    Bored.

    Ag ja ik trek me niets aan van de Mods, en ik respecteer ze, zij zorgen er namelijk voor dat hier niet alles in het 100 loopt!
    Ze doen hun werk hier goed! en ik heb daar geen problemen mee, want tegen mij zijn ze in iedergeval vriendelijk ^^


    Your Butt is Mine!

    Klopt. Ik erger me ook bond en blauw aan een moderator hier. =,= Maar ik ga ook geen namen noemen. Ze wéten gewoon dat ze macht hebben, en gedragen zich er dan ook naar [/mijnmening]. Maar dat is niet met alle moderators zo hoor, met sommigen ben ik ook heel goed bevriend ;D.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ja dr is dr wel 1 [noem geen naam] die ik een keer echt lullige dingen heb zien zeggen over 'een soort mensen,' waarvan ik vind dat een mod dat niet zou mogen zeggen.
    Maarja wat doe je dr aan, de enige die ze dr op kan aanspreken is rutger;].


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    oke mensen ik heb respect voor de modjes. logish ze mogen niet zoo past boem oke ik ban die en die en die.. er is heus wel een reden een waromzeg je het niet recht in een mods gezicht? lijkt mij? in plaats van zoo een topic? dan heb je het kwijt wat je kwijt moest en tjah verder niet mijn probleem


    Some angels have no wings.

    Niet mijn probleem dat ze arrogant zijn of niet ..


    None but ourselves can free our minds.