• Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    OHMYGOSH!
    En ik hier zo lang zitten wachten tot wij ooit is gaan meeten, laat dat k*kind jouw zitten!
    WACHT MAAR IK GA HAAR SAMEN MET ROSE SLAAN!

    Nobody, ik citeer N O B O D Y mag jouw laten zitten want dan krijgt die vette vieze kind met mij te maken oO!


    Ik doe mee =D


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)
    JIJ ZEI GISTER TEGEN MIJ DAT JE MORGEN WEL ZOU KOMEN OM JE VEST TE LATEN ZIEN EN DAT IK HEM VAST OOK ZO MOOI LEUK EN GEWELDIG ZOU VINDEN EN WEETJE IK VOEL ME GEWOON KUT IK KAN DER NIKS AAN DOEN IK BEN DOOD IK STA COMPLEET OP INSTORTEN HOEVEEL IK OOK SLAAP IK BLIJF DOOD EN BEKAF IK BEN DOOD BANG VOOR MORGEN VOOR DIE RICHARD etc. Sorry dan voor dit topic maar je zij het gister echt.


    Wait wait, sorry dat dit kind zich moeit maar wtf is er met die Richard ofsoo?

    Djeesz.
    Sorry hoor, ik trek nu even geen ruzie. ga me nu maar een zielig hoertje vinden, die zichzelf had gesneden, díe net uit een focking dip zit. en weetje, ik dacht dat ik tijd had. én weetje? ik moest mijn kamer opruimen, en ik was ontzettend laat uit mijn nest. ik heb het ook moeilijk.

    Djeesz.
    Sorry hoor, ik trek nu even geen ruzie. ga me nu maar een zielig hoertje vinden, die zichzelf had gesneden, díe net uit een focking dip zit. en weetje, ik dacht dat ik tijd had. én weetje? ik moest mijn kamer opruimen, en ik was ontzettend laat uit mijn nest. ik heb het ook moeilijk.

    Oke ik denk dat jullie dit op msn moeten uitpraten,want hier hebben wij nix mee te maken.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)
    Oke ik denk dat jullie dit op msn moeten uitpraten,want hier hebben wij nix mee te maken.


    En Raquel heeft een punt. Renée, ik denk dat je hier best een slotje opzet ofsoo en dat je het, zoals dit lieverdje hierboven al zei op MSN gaat uitpraten.

    (...)

    En Raquel heeft een punt. Renée, ik denk dat je hier best een slotje opzet ofsoo en dat je het, zoals dit lieverdje hierboven al zei op MSN gaat uitpraten.

    Ik moet pygiater worden of hoe je dat woord ook schrijft x3


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)

    Wait wait, sorry dat dit kind zich moeit maar wtf is er met die Richard ofsoo?

    Ik ga morgen dus naar een meeting en die Richard het me toegevoegd op hyves. We hebben wat gepraat en hij doet super lief enzo en wil de heletijd met me afspreken door hem ga ik met me vriendinnen naar die meeting. Gister hebben we weer wat gevraagt hij wou zelfs dat ik met kerst bij hem kwam en hij wil de heletijd met me afspreken laat ik maar zeggen ik niet met hem maar oké hij komt dus morgen op die meeting en hij zegt de hele tijd dat ie me lief enzo vind en toen vroeg ie of ik hem van het bussation wou afhalen nmorgen en ik heb met mijn stomme kop ja gezegd! Ik ben kei bang dat er wat gebeurd en ik ben ook dood moe en ach alles gewoon en hij wou gister ookal bijna i love you tegen me zeggen . S:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Ik ga morgen dus naar een meeting en die Richard het me toegevoegd op hyves. We hebben wat gepraat en hij doet super lief enzo en wil de heletijd met me afspreken door hem ga ik met me vriendinnen naar die meeting. Gister hebben we weer wat gevraagt hij wou zelfs dat ik met kerst bij hem kwam en hij wil de heletijd met me afspreken laat ik maar zeggen ik niet met hem maar oké hij komt dus morgen op die meeting en hij zegt de hele tijd dat ie me lief enzo vind en toen vroeg ie of ik hem van het bussation wou afhalen nmorgen en ik heb met mijn stomme kop ja gezegd! Ik ben kei bang dat er wat gebeurd en ik ben ook dood moe en ach alles gewoon en hij wou gister ookal bijna i love you tegen me zeggen . S:


    Ieuwl oO Sorry dat'k het zegt maar: Stalker?!

    Slotje?


    when words fail, music speaks.

    Ja graag Bo <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Ik ga morgen dus naar een meeting en die Richard het me toegevoegd op hyves. We hebben wat gepraat en hij doet super lief enzo en wil de heletijd met me afspreken door hem ga ik met me vriendinnen naar die meeting. Gister hebben we weer wat gevraagt hij wou zelfs dat ik met kerst bij hem kwam en hij wil de heletijd met me afspreken laat ik maar zeggen ik niet met hem maar oké hij komt dus morgen op die meeting en hij zegt de hele tijd dat ie me lief enzo vind en toen vroeg ie of ik hem van het bussation wou afhalen nmorgen en ik heb met mijn stomme kop ja gezegd! Ik ben kei bang dat er wat gebeurd en ik ben ook dood moe en ach alles gewoon en hij wou gister ookal bijna i love you tegen me zeggen . S:

    Of hij vind je gewoon heel leuk,of hij is pedo,of hij is een stalker x3.

    Ik hoop het 2e voor je =]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    OK :]


    when words fail, music speaks.