• Zo'n fucking -13°C kan je je dat voorstellen? Alsk morgen niet naar school gebracht word met de auto, dan gaak gewoon niet want ik ben écht niet vanplan om twintig minuten in de vrieskou te rijden hoor >,<
    Bij wie word het ook zo koud?
    <3

    Zo'n fucking -13°C kan je je dat voorstellen? Alsk morgen niet naar school gebracht word met de auto, dan gaak gewoon niet want ik ben écht niet vanplan om twintig minuten in de vrieskou te rijden hoor >,<
    Bij wie word het ook zo koud?
    <3
    -15 Juhj :Y) Daar komt de nieuwe ijstijd ^^


    Wie du mir, so ich dir.

    Hier word het waarschijnlijk -9
    Dat de scholen geen ijsvrij geven O.O Het is doodgevaarlijk op de weg enzo.
    En ik heb ook geen zin om te bevriezen, ookal hoef ik maar 2 minuten te fietsen. Omdat het zo glad is ga je langzamer, en dan bevriezen je vingers, neus en oren er gewoon af!


    Your make-up is terrible

    Ze hadden gezegt aan de ardennen -14 en vlaanderen -6
    x


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Hier, waarschijnlijk. *Huivert*

    idon'tknow.
    ik volg niks van dat duitse nieuws. :'D
    ='D

    Hier word het waarschijnlijk -9
    Dat de scholen geen ijsvrij geven O.O Het is doodgevaarlijk op de weg enzo.
    En ik heb ook geen zin om te bevriezen, ookal hoef ik maar 2 minuten te fietsen. Omdat het zo glad is ga je langzamer, en dan bevriezen je vingers, neus en oren er gewoon af!


    Normaal fiets ik daar 7 minuten over, en vandaag met die sneeuw enzoo 20 Ö

    Hier.

    - 11°C
    Gelukkig hoef ik maar 5 minuten te fietsen.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Hier word het waarschijnlijk -9
    Dat de scholen geen ijsvrij geven O.O Het is doodgevaarlijk op de weg enzo.
    En ik heb ook geen zin om te bevriezen, ookal hoef ik maar 2 minuten te fietsen. Omdat het zo glad is ga je langzamer, en dan bevriezen je vingers, neus en oren er gewoon af!

    Dude, ik wil stake.

    Ohdear, hier ook! Ik heb zooooo geen zin. --' Maar hé, als ik niet verder raak dan onze straat, er super lang over doe bijvoorbeeld, maak ik gewoon een leuke draai, terug richting bedje. Let that be clear x'D Waha.


    Tanya is de beste.

    Jeetje :/


    I don't need words to feel those lips.

    Hier ook.
    En op school is het maar iets van een 10° in de klassen want de leidingen zijn gesprongen. ><

    Hier ook. En ik moet met de bus -eerst dus lang wachten op dat ding- en daarna nog 10 minuten lopen. =.= En bij ons is het altijd ijskoud [vind ik] in de lokalen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hier wordt het like.. -7 ofzo :]
    Maar ik moet lopen, want mijn fiets is gestolen, en mijn jas is nou ook niet bepaald warm, dus ga ik gewoon vet dood morgen :]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ja en ik nog mooi tijdens de middagpauze ene halfuur in de koude staan omdat ... nou ja, omdat we dat moeten, we hebben 2nd shift! En we mogen dan like niet in de gangen gaan staan, echt stom --'! Mijn ma gaat waarschijnelijk daarom mijn school opbellen xP!

    Geen idee o_o naja pech dan maar ik moet toch naar school 15 min in de vrieskou fietsen sjaal om muts op en dikke jas een 2 paar sokken en handschoenen :'D Ik dacht als het gaat sneeuwen en vriezen en dan ook nog eens heel erg vriest etc. Dat mijn school ijs/sneeuwvrij zou geven maar dan moet ik niet op rekenen mijn oude school deed dat wel was ik vorig jaar lekker vrij 2 dagen dat was leuk. :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.