• Ja, het gaat echt te ver :S
    Mijn vriendin is op een jongen. Normaal toch? >.<
    En ik heb zijn msn, want hij zit bij me in de klas enzo. Ik praat gewoon tegen hem, Tom*, en tegen mijn vriendin Alice*. Nu zei Alice net dat ik niet tegen Tom mocht praten. Omdat ze dan niet weet wát ik tegen hem zeg.
    En toen vroeg ik voor de zekerheid of Alice echt vond dat ik niet tegen Tom mocht praten via msn. Dat mocht dus niet.
    En toen zei ik dat ik het wel deed [gewoon heey, alles goed enzo] en toen wilde Alice per sé dat ik het gesprek met Tom naar haar stuurde.
    Wat vinden jullie erover? :X
    xoxo Julia
    *ivm privacy andere naam


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik weet waarover je spreekt ^^
    kheb ook een vriendin en kpraat me die haar vriendjj en ik en hem komen goed overeen als vrienden (gwn wat muziek uitwissellen enzoo).
    en nu reageert ze precies 'jaloers' op haar eigen vriend ? iedere keer als ik in school kwam vroeg ze me en nog met **(haar vriends naam)** gepraat ? gwn irri

    D.


    LA LA LA ... LIKE U CARE !

    Like, omg?
    Wat heeft zij nu te beslissen met de gesprekken die jij voert? Sorry, maar ik zou nooit luisteren naar zo iemand en het dan toch stiekem wel doen :'). Oftewel gewoon zeggen dat ik het zielig vind, dat ze alles moet weten. Maarja, wie ben ik x').


    Tanya is de beste.

    (...)
    ik haat deze zin nogal --'
    hij klinkt zo anti-gay en datt vind ik NIET leuk :o

    mrja, je vriendin is gwn een zaagkind

    Ik bedoel het niet hatend hoor ;)
    Ik bedoel: mijn vriendin is niet lesbisch ofzo. En het is wel normaal, dat een meisje op een jongen valt. Maar ook als ene jongen op een jongen valt fzo.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    OMG.. nicolantwoord fseu ><
    JULIA,.tering wat een bitchwijffie ><
    Weetje ? sla derop de bek EN ,jaa der komt nog meer aanX'], Neem die jongen vol op de bek waar sei bij staat..(A)
    Wat hou ik tog van gemeen zijn X']

    Hell Yeah. Die jongen is die ene gast die jij zo 'knap' vond van ie foto's die ik je een eeuw geleden stuurde >.<
    Je moet zo heel een fake gesprek sturen en dan zet je so op het einde; En als je jou normaal gaat gaan gedragen dan krijg je het egte gesprek en dan is dat ook het eerste en het laatste.

    Dat ga ik echt een keer doen, als het nog een keer gebeurt. Dan leert ze het wel, hoop ik..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Als je vriendin je niet vertrouwd zegt dat al veel vind ik ..


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    scarry :O

    m'n beste vriendin...[was al jaren geleden] wou nooit dat ik met anderen omging omdat ze bang was dat ik minder met haar om zou gaan en dat we geen vriendinnen meer zouden zijn...
    mrja,, 'Alice' is denk ik gwn bang voor dat hij jou leuk gaat vinden fzo.. denk ik.


    Als je maar een ananas hebt..

    Weird... misschien heeft ze nu een obsessie bij die Tom ofzo
    als ze echt wilt weten wat je zegt dan nodig je haar uit bij het gesprek ofzo..
    voor de rest weet ik nie.. nog nooit meegemaakt


    VIP - Very Important Penguin

    Ik vind dat jij gewoon recht hebt op je eigen privcy, en dat je vriendin er niet moet gaan bemoeien!


    rise and fall of my pants

    Lekker lullig x|
    Net of ze je niet vertrouwt ofzo...


    Sweet dreams will come true.

    ik denk dat je vriendin gewoon heel onzeker is?
    en dat ze bang is dat die jongen jou leuker gaat vinden dan haar?


    If you want me to listen, whisper...