• Der is dus een jonge op my , Maar ik niet op hem ,
    ik wil hem dat zegge , ma dan verlies ik wss ook een vriend , weet iemand hier raad mee ?
    xX


    Jullie zullen altyd by ons blyven x

    Gewoon eerlijk zijn.


    Music is the new sex

    Gewoon negeren.


    Shut up and smile bby.x3

    eerlijk zijn, met hem negeren schiet je niks mee op, dan doe je hem alleen nog maar meer pijn en blijft hij hopen...dan komt de klap alleen maar harder aan...en hem tijd geven erover heen te komen...miss dat jullie dan vrienden kunnen blijven en hij dat dan ook aankan...
    xxx


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Wees eerlijk, zo kom je het verst.
    Zeg ook dat je hem als vriend wil houden en gaat doen alsof dit helemaal nooit is gebeurt.
    Als hij er achterkomt dat je hem niet leuk vindt dan pas kan het helemaal misgaan.
    dus wees eerlijk;)


    BabyCakes.x3.

    heb ik ook aan de hand gehad,
    mijn raad: zeg het gewoon, hij is toen ook niet kwaad geweest op mij. Ik weet het, hij is niet mijn vriend, maar toch, ik denk dat je het beter kan zeggen dan hem aan het lijntje te houden
    suc6!!
    X


    Als je de smaak van liefde eenmaal te pakken krijgt <3

    Probeer het hem vriendelijk te zeggen, wees wel eerlijk, das belangrijk. Hij zal hier wel begrip voor opbrengen, zeg bv. dat hij zijn gevoelens moet proberen te onderdrukken. Zeg dat je graag bevriend met hem wil zijn, but that's it. Friends and nothing more. Zeg ook dat je hem niet kwijt wilt als vriend, als hij echt van je houdt, zal hij hier wel begrip voor opbrengen !


    I see sunset in your eyes

    Eerlijk zijn. Als je er om heen (blijft?) draaien, worden ze geïrriteerd en raak je ze op een gegeven moment kwijt. En als je het hem vriendelijk/normaal zegt, begrijpt hij dat (niet als je het op een groffe manier zegt) :] goodluck.

    doe wat je denkt dat goed is en beslis zelf