• Na een jaar zwoegen en zweten is mijn masterproef ein-de-lijk klaar! En stiekem ben ik er toch wel een beetje trots op!

    Ik heb een masterproef geschreven over het beleid van Marguerite De Riemaecker-Legot en hoe de pers zowel over haar als over haar beleid schreef. Marguerite was de eerste vrouwelijke Belgische minister en tot nu toe is er in de historiografie eigenlijk zo goed als niets over haar geschreven.

    Zie hier het resultaat: 105 pagina's en 35 000 woorden later:



    Zijn er nog Quizletters die de komende dagen/weken hun masterproef moeten indienen? Over wat schrijven jullie? (:


    The soul needs autumn.

    Ahhh, ik kan me voorstellen dat het goed voelt zoiets eindelijk af te hebben, haha. Dat is een hele berg woorden. Terechte trots! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    HOERA!!!!!


    Heaven is a place that we all have

    Hé, dit zag ik net voorbij komen op Facebook! Alleen de foto hiervan ziet er al super professioneel uit. Gefeliciteerd!(flower)


    everything, in time

    Meraki schreef:
    Hé, dit zag ik net voorbij komen op Facebook! Alleen de foto hiervan ziet er al super professioneel uit. Gefeliciteerd!(flower)


    Zwart wit ziet alle er professioneler uit :Y)


    The soul needs autumn.

    Dat moet echt een geweldig gevoel zijn. Proficiat! *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik moet morgen mijn stageverslag inleveren en mijn cover is foeilelijk dus ik ga dood. D:


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Dat moet vast een enorme opluchting zijn!


    26 - 02 - '16

    Ik moet mijn masterscriptie over een dikke maand inleveren en ben helaas nog lang niet klaar.
    Ik schrijf over het effect van kleine steekproefgrootten op statistische technieken die testen met elkaar kunnen vergelijken. Er bestaan methoden die bijvoorbeeld kunnen bekijken het eerste tentamen en het hertentamen wel even moeilijk waren, maar die zijn voornamelijk alleen geschikt voor grote groepen studenten. Ik kijk nu welke methode ook eventueel geschikt is als je tentamens hebt als je niet zo veel mensen hebt die een tentamen hebben gemaakt.


    I am an idiot, I move.

    Oh, super! Ziet er gaaf uit. *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Gefeliciteerd met het afwerken! Ik vond het ook zo'n geweldig gevoel om mijn bachelorproef in handen te hebben en bij mijn 2e bachelor nog zoiets. =)

    Nog veel succes met het voorstellen/verdedigen! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Gefeliciteerd met het afwerken! Ik vond het ook zo'n geweldig gevoel om mijn bachelorproef in handen te hebben en bij mijn 2e bachelor nog zoiets. =)

    Nog veel succes met het voorstellen/verdedigen! *O*


    Dat moet ik niet doen, ik heb tijdens het jaar al twee presentaties moeten geven. (dance)


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    (...)

    Dat moet ik niet doen, ik heb tijdens het jaar al twee presentaties moeten geven. (dance)

    Ik vond mijn bachelorproef verdedigen nog het makkelijkste van allemaal haha, beide keren. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury