• Haay,

    ik ben ziek.
    Maar de dokters weten niet wat het is.
    Ik val steeds in slaap, krijg huilbuien zonder dat ik weet waarom. Ik heb heel erg veel hoofdpijn en als ik lang slaap en normale mensen zijn uitgeslapen, ben ik nog heel erg moe. Ze hebben bloed getrokken maar moesten steeds opnieuw prikken en mega hard wringen.. Maar ze vonden niets in mn bloed.
    Weet iemand wat ik heb?
    Heeft iemand dit ookal gehad?

    Ik word er helemaal gek van.!

    Dankjullie.

    Xx



    Dokter heeft juist gebelt, het is mogelijk datk een soort van kanker heb. Maar daarvoor moetk morge naar het ziekenhuis. Het is dus niet gewoon vermoeidheid..-sad-


    Let's do this poo

    Ö geen idee.

    sterkte x


    And all the girls in the front row scream your name.

    Ik heb dat ook. Dat noemt in mijn geval: Oververmoeidheid.

    is een vermoeidheidsziekte. hoogst waarschijnlijk ga je 2 weken in je bed moeten blijven.


    All was well.

    yep, wrsch oververmoeid/gestresseerd.. heb ik ook -_-

    Het is dus eigenlijk niets om je ongerust/zorgen over te maken.

    Waarschijnlijk oververmoeidheid, heb ik een tijdje terug ook gehad.

    Kan waarschijnlijk gewoon oververmoeidheid zijn; bij iedereen komt dat er anders uit; de moet alleen goed slapen de andere krijgt dezelfde symtonen als jouw


    Sharon<3Moos

    Mijn nicht heeft dat gehad en dat is een vermoeidheidsziekte, weet wel de naam er niet meer van. Van haar heeft dat zo ongeveer een jaar aangesleept. Dus ik hoop dat het van jou minder lang is. Ze had dezelfde symptomen als jou en de dokters vonden het ook eerst niet.


    Walkin' in line.

    iemand die ik ken had dat ook, en het was geen klierkoorts zoals iedereen dacht (nuja of hij ook huilbuien had weet ik niet, dat zou hij toch nooit toegeven ook)

    Oververmoeidheid?
    beterschap ermee. (:

    pfeiffer? ö iig, beterschap!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Oververmoeidheid.

    ziekte van lym of pheiffer? [srry raak altijd in de war tussen die 2] maar je weet wel wat ik bedoel tog? x3


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    als je 's ochtends niet uit je bed kunt komen: moet je je wekker 5/10 min. vroeger zetten... als ie dan afgaat moet je het slaap uit je ogen wrijven zodat je 'frisse' oogjes hebt, dan kun je dus nog even blijven liggen en proberen niet in slaap te vallen, zo is opstaan meestal niet zo'n probleem. want als je niet slaperig bent, en je ogen half dicht hebt hangen voel je je een stuk minder moe.
    en veel beterschap!! mss gewoon een weekje thuisblijven en gaan slapen.


    Als je maar een ananas hebt..

    Ik heb het ook, en eigelijk is dat een moeilijke naam voor wat je hebt, dus ik ken hem niet vnbuite, bij mij ging het net hetzelfde, bloedgetrokken ze vonden niets.. 2 maand later ben ik neergestort (om het zo ff te noemen) mijn ogen waren bloedrood. ik had geen fit meer. ik heb een weekje bijgeslapen en nu gaat het beter. De dokter denkt dat ik die stof in mn bloed heb, waarschinlijk jij ook, maar spijitg genoeg voor ons, zulle ze het nooit aan ons bloed merken ..


    Your Butt is Mine!