• Oké, ik ga hier nu niet zitten zeuren dat Rutger een meeting voor quizletters enzo moet regelen. Maar ik heb wel een verzoek :Y) Ik[billcoolio Ô.Ô], Evi[thlOver4ever], en misschien ook Rianne[Rianne483 geloof ik..] organiseren een meeting. Nu kunnen we dit niet alleen, dus vragen we hulp. De eerste meeting is met toezichthouders, dus maak je geen zorgen, je word niet aangevallen door een of andere Pedo :Y) Je hoeft ook helemaal niet mee te helpen met dingen betalen enzo :]
    Dus wil je meehelpen? Laat dan wat van je horen :]
    XxX


    all I want for christmas is a girlfriend

    Zo Ô.Ô
    Veel Teamspirit zie ik Ô.Ô


    all I want for christmas is a girlfriend

    Lmao

    Ik wil wel
    komen..
    ehh,
    maar als het wel dichtbij is.
    En mijn ouders mogen het niet weten, want dan mag ik zowiezo al niet komen x)


    I recycle my thoughts.

    lijkt e leuk, alleen jammer dt dit soort gedoe altijd ergens in zuid holland is *zucht* *woont in drenthe*

    *Woont in Zuid Holland* =3


    I recycle my thoughts.

    *Woont ook in Drenthe* ;3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik Woon in België Dus hoe graag ik het ook zou willen,het is Sowieso een Uur rijden,en als het Zuid Holland is zou het 3 UUR RIJDEN zijn,dan mag ik Sowieso Nii:(
    xx(K)


    everybody needs a song.

    Ja waar word het gevierd?


    It's heavy but you are not the only one

    -_- ik zou ook niet mogen... :(


    It's heavy but you are not the only one

    We zijn nog aan het zoeken naar een locatie :]
    Héél misschien doen we het gewoon bij mij thuis [NaJaa.. in de buurt x3] Maar ik woon in Hilversum [tussen Noord-holland en Utrecht] dus dan heb je ook weer van die 'ikkannietkomenwantikwoonteverweg' gevallen xO


    all I want for christmas is a girlfriend

    Uhmm Ik wil wel

    Alleen probleempje dat ik super lang dat moet rijden *diepe zucht* Want ik woon in België hé :)

    En dan nog niet direct bij de grens van Holland :S

    Njah
    Nee ik ben géén geval van 'ikkannietkomenwantikwoonteverweg' xP

    Want echt ik wil heel graag komen :)

    Xxx

    We zijn nog aan het zoeken naar een locatie :]
    Héél misschien doen we het gewoon bij mij thuis [NaJaa.. in de buurt x3] Maar ik woon in Hilversum [tussen Noord-holland en Utrecht] dus dan heb je ook weer van die 'ikkannietkomenwantikwoonteverweg' gevallen xO


    Ik woon in Noord-Holland, dus kan waarschijnlijk wel komen! YAY *Happyness*

    Yay :Y)
    Mensen die willen helpen; [het kost je niks ;D je hoeft alleen maar een ID te geven van wat jij leukvind ofzo] voeg me toe op msn;
    chaja_music_lover@hotmail.com
    of stuur een PB fzox3


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ok, iemand kwam met een idee om het bij een strand te doen x3 [Thnks NikkiXBill x3] zodat ouders/voogd/toezichthouder ook zou willen blijven :]
    Who's in?


    all I want for christmas is a girlfriend

    ik woon dus in brabant! En wat fijn zou zijn is als het een beetje in het midden van NL is, kan iemand misschien uitzoeken waar dat is want het is nu te laat daarvoor:P


    bla bla bla

    *zucht*
    waarom niet gewoon voor het TH concert?
    da's wel zo simpel... maar misschien een beetje kort door de bocht :S