• Blijkbaar echt een match made in heaven :D Ik ben same met astrid (ash313) naar dortmnd geweest. Omda opt laatste moment ineens de 2 meisjes me wie wij normaal ginge ni mee konde, hebbe wij twee jnges (jaja, van het mannelijke geslacht) meegenome :D en die vonde da geweldig! eerst drie uur rijde met het geweldige '1,2,3,4,5,6,7, wo ist meine schatz ...' en dan nog iets, de franky was het kwijt :D dan hebbe wij nog ongeveer 2 uur aangeschove, waarin die zijn gefotografeerd door meisjes, die die dan ook nog is gevolgd zijn :D (die zage die wel zitte :D) en opt concert hadde ze ook niks aan te merke :D franky heeft ook nog über enthousiast 'TOKIOHOTEEEELL!' geroepe naar van die mense die die uitlachte en dan hebbe een paar meisjes ook noggevraagd of die homo ware en wa die hier anders dede :D Zeker voor herhaling vatbaar!


    *hier hebbe jullie niks aan, boodschap van algemene nutteloosheid :D*

    ik vind ut cool als jongens ook fan zijn. en trwns was dr mis me homos??


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    TH fans zijn juist cool en vooral jungs. Ik ken 3 TH fans die jongens zijn. Evan, Edwin & Stan. -_-


    I do not hook up.

    Ik ken der eentje en dat is een kleine mislukte Tom copycat xD


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Geweldig hoe heet hij?


    I do not hook up.

    Jaah, daz tog plezant :) Maar, één vond ze goew tot ze ZOO SPPR beroemd werde x]
    xx.


    007

    Jah :)


    I do not hook up.

    Geweldig hoe heet hij?

    Christoph, hijs even oud als mijn zusje >11 dus en hij verdrink ver is die oversized T-shirt.
    Maar best schattig xD


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Omg ik wil een foto van hem zien lijkt me zo cuwte <3! XD.


    I do not hook up.

    xD dat heb ik niet xD stel je voor een ventje van eenjaar of elf, 1.45 ofzo. Met een huge T-shirt en broek en bruine krullen. Ik dacht dat-ie blauwe ogen had en een pet zoals Tom op zen kop. xD


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ik ben geen fan maar ook geen hater
    anders kwam ik niet op deze site (A)

    Mini-Tom is cooool.

    Maar, Het is echt grappig om te zien al die jongens die staan te schreeuwen om TH xd


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    ik vind ze ook goed hoor, maar ik ge dr niet voor naar een concert.

    Jongens die fan zijn zijn leuk. ^^ Op een paar na.

    Al vind ikhet wel dom dat meiden die gozers aanbidden alleen omdat ze Tokio Hotel fan zijn. Iedereen aanbid mijn ex ook, terwijl het zo'n lul is o.o
    Wel oppervlakkig enzo. [/mening]

    =D

    die zijn ni eens fan , wij zate gewoon ineens een dag op voorhand me 2 kaartjes en die vonde da wel lache om mee te gaan :D ze bleke ook gelijk te hebbe :D alleen kende een van de twee wel verdacht veel tekste :D