• jaa wnt zoals jullie al weten ,, bnk een tuinkabouterAliën samen met nicol..
    En ik heb een teken van mijn soortgenoten..
    Wnt mijn nep-zusje [/jaa wnt ik vind dak een vondeling ben] die werd kwaad op mij om niks en toen ginge we vechten enseu ,,en om de 1 of andere reden hb ik EINDELIJK een keer gewonnen ,wat knap ik wnt seis 80 keer sterker dan mij ><
    wnt net Komt ze scheldend beneden en benk een kanker dit en kanker dat.. dan work kwaad en sprink bovenop haar,,da kind schreeuwt moord en brand dan kan se 800000 keer kanker seggen in nog geen 3 sec. dan work weer pissed omdak niet tegen dat woord kan duss ik met volle vaart bovenophaar ,,smijt ik een beker tegen de kop ,,haar kop helemaal rood jankend ,, ik weer chill teruglopen komt se woeden met kankerscheldend naar mij toe lopen smijt se die beker terug en krabt en slaat ze mij duss loopt ze weg weer met kanker scheldend ik weer bovenop haar sei flikkert ik haar helemaal verrot gescholden terwijlze niet kon bewegen en toen ging se kijkhard gillen XD
    Maar sei krabte mij duss en die kras lijkt op een Ufo O.o duss ik vind dat een teken van mijn soortgenoten ^^
    maar serieus ,,Nep-zusjes .. wat moet je ermee? o.o


    Crack a bottle

    (':


    iloveyou !

    wow. wat een gevecht daar x'd


    -

    wow. wat een gevecht daar x'd

    jaa ,, wij kunnen heel goed met elkaar opsgieten >< [/sarcasme]


    Crack a bottle

    Mijn beide zussen wonen op twee verschillende continenten dus daar heb ik geen last van ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    x') omfg


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Interessant, hoor. (:
    NOT! n.n


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    zusterliefde

    ghahah xD

    aliens <3


    From one side to another you're thrown by your fate.

    xD


    Never run out of reasons to smile...

    O.o


    We can only learn to love by loving.

    wat een leuk zusje heb je...zullen we ruilen...ik een een hyperactief broertje van 8, bijna 9:S


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.