• Ik doe t dus met mn vriend
    En ik ben aan de pil
    maar ik ben m wel is vergeten, alleen de kans dat je zwanger word als je het een keer vergeet is niet zo groot
    maar ik ben nu dus al 14 dagen over tijd terwijl ik nog nooit een dag te laat ongesteld ben geworden
    en ik heb al een zwangerschapstest gedaan, maar die zegt dat ik niet zwanger ben
    weet iemand wat er kan zijn of wat ik kan doen ofzo
    alvast heel erg bedankt xx

    Zo'n zwangerschapstest is ook pas drie weken na de seks betrouwbaar. Vóór die tijd is het simpelweg nog niet te zien.
    Het komt wel vaker voor dat meiden over datum zijn. Ik zou me niet al te druk maken.


    Bored.

    nee.. ik heb geen idee eigenlijk =O raar.. nog een zwangerschapstest?


    Life is hard and then we die

    Naar de dokter?
    Die hebbe toch zwijgplicht en shit.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Wacht gewoon rustig af zo lang je het veilig doet dan is er niks aan de hand!


    Some angels have no wings.

    je moet best er 2 proberen. maar zoals Mariko zei, pas na 3 weken is het betrouwbaar.


    All was well.

    geen idee maar ik zou gewoon de pil regelmatig zoals het moet blijven slikken enn als het dan over een maand nog zo is weer een zwangerschapstest doen en als die weer negatief naar de dokter gaan!!! ;)

    veel geluk!!<33


    When Your Faith Walks On Broken Glass

    Ik zou je nog niet al te druk maken. En die zwangerschapstest is pas betrouwbaar na enkele weken. Misschien moet je binnenkort nog eens proberen als je nog overtijd bent?

    Ik vind het al ten eerste niet slim om het zonder verbehoedmiddelen te doen :Y) Maar, ik weet verder niets.

    Een zwangerschapstest is heel betrouwbaar.Als dit je 1e x was,dan is het niet zo raar als je een x over tijd bent. & dat je aan de pil bent is ook heel goed. Maar als je het toch niet vertouwd, moet je misschien een ego laten maken. Kan heel anoniem dus maak je daar geen zorgen over.
    Succes!
    x


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    je moet best er 2 proberen. maar zoals Mariko zei, pas na 3 weken is het betrouwbaar.

    Ik sta 200 euro in de schulden en me vriend heeft geen geld meer voor nog een test dus dat kan niet...

    Ik sta 200 euro in de schulden en me vriend heeft geen geld meer voor nog een test dus dat kan niet...



    hebben julie het altijd veilig gedaan?


    Some angels have no wings.

    (...)


    hebben julie het altijd veilig gedaan?

    Ja, behalve 1 of 2 keer als ik de pil was vergeten maar als je m verder altijd slikt maakt dat volgens mij niet zoveel uit..

    ik heb hetzelfde probleem.


    Let's do this poo

    hoe oud ben je??
    want als je nog geen 3 jaar ongesteld bent kan je ongesteldheid zomaar heel onregelmatig zijn..

    OOK condooms gebruikt?? naast de pil??


    rawr! I'm a pirate

    hoe oud ben je??
    want als je nog geen 3 jaar ongesteld bent kan je ongesteldheid zomaar heel onregelmatig zijn..

    OOK condooms gebruikt?? naast de pil??

    Ik ben 15 bijna 16 en dus bijna 3 jaar ongesteld, en nee ik gebruik geen condooms. Ja 1 keer voor de lol maar dat was een paar maanden geleden. En ik ben nog nooit een dag te laat ongesteld geweest. Er was wel een tijd dat er soms maar 2 dagen tussen me ongesteldheid zat, daarom ben ik aan de pil al ruim een jaar en nu is het wel altijd regelmatig, behalve nu dus..