• Oke, ik wil graag even mijn mening geven over wat er veel in het topic gebeurd.
    Ik vind het best raar dat sommige mensen in het ene topic zeggen; Amen, I agree of je hebt gelijk. En dan in een ander topic, precies het tegenover gestelde, hetzelfde zeggen. Bijvoorbeeld; Toen Tara het topic Prtrait of Lost Souls opende, opeens was iedereen het ermee eens, maar een paar dagen ervoor heb ik een topic gezien waarin iemand vroeg of mensen bij een concert voor eht hotel gaan staan. Als je dat vergelijkt zijn er vrij veel mensen die dan TH met rust laten maar óók voor het hotel staan waar ze verblijven. En dit was maar 1 voorbeeld. Er zijn er nog veel meer. Maar als julie even nadenken is dat best wel asskissen en scheinheilig. Dit is geen haat topic, ik wou gewoon laten weten hoe ik erover denk. Dus people, geen Amen of wat anders, geef voortaan gewoon je mening. Soms kan dat niet eens meer zonder aangevallen te worden.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Amen.

    Amen?
    Nee, grapje.
    Mag ik wel zeggen dat je gelijk hebt? want dat vind ik namelijk wel.
    en je kan toch de zelfde mening hebben als iemand anders, maar bijvoorbeeld bij een andere stelling/topic het niet eens zijn? ik amen nooit zo veel hoor. :3

    Nee! Wat zij zegt!

    Ik weet het, ik heb het er altijd over met jou, hij raar dat wel niet kan zijn.
    Het zelfde met topics over scene's. Als ze vragen of iemand die style heeft, zeggen ze: Ja een beetje, of heel erg. En als je vraagt wie het allemaal ook zo dom vind, zijn dat percies dezelfde mensen die toch wel die style zogenaamd hebben.


    Your make-up is terrible

    Amen?
    Nee, grapje.
    Mag ik wel zeggen dat je gelijk hebt? want dat vind ik namelijk wel.
    en je kan toch de zelfde mening hebben als iemand anders, maar bijvoorbeeld bij een andere stelling/topic het niet eens zijn? ik amen nooit zo veel hoor. :3


    Tuurlijk kan dat, maar de meeste mensen zeggen wel erg veel amen over tegenovergestelde topics


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Om een mening over dit onderwerp te geven ga je naar een topic waar dat over gaat.
    Slotje.


    I recycle my thoughts.