• Tja, ik weet niet of ik dit moet geloven. Bijna iedereen heeft hier dezelfde intresses. En dan vooral dat zowat half Q geesten kan zien ofzo >.< Het kan best dat iemand ze kan zien ofzo, maar... Like.. bijna iedereen zegt dat hier. Bijna iedereen houd van hetzelfde hier. Ik vind het zelfs 'zeldzaam' als ik iemand hiet tegenkom die van andere dingen houden.
    Meningsvrijheid. Wat denk jij?


    I live for the applause, you will die for it.

    Allemaal ass-kissers.
    Hebben geen eigen mening.
    Doen wat andere doen.
    Thank god, ben ik gewoon mezelf mét een eigen mening.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik vind dat bijna alle th-fans van het zelfde houden >.< Muziek luisteren,en zo.xD
    x.


    Shut up and smile bby.x3

    Ik heb redelijk een eigen mening, maar die durf ik niet altijd te uiten. omdat dat ligt met mijn verleden.
    maar ik geef je gelijk hoor!

    Nou, ik denk dat hier ook wel mensen zijn die van andere dingen houden. (Al houden we wel allemaal van quizen schrijven of maken - anders zit je heir toch verkeerd denk ik (A) ).

    Maar ik denk ook wel dat sommigen doen alsof ze vb. geesten kunnen zien om in de belangstelling te gaan staan.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Lisa en Nikki weten hoe ik erover denk, maar ik hou me mening vor me voordat ik geband word.
    Want als ik het laat weten dan laat ik het op MIJN manier weten (A)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    volgens mij is het gewoon een zielige poging om erbij te horen >< dat merk je ook aan die quizjes XD ze lijken allemaal op elkaar, en ook , 1 iemand zei dat ze haar gastenboek berichten ging verwijderen, doet ineens half de site dat XD


    From one side to another you're thrown by your fate.

    ik geef je gelijk :O.. ik vind dat ze hunzelf dan niet zijn ofzo.. zich niet voordoen zoals ze zijn.. mjaa


    Nvt

    ach ja moeten zij weten,, i mean die willen dr gewoon bij horen of aandacht fzu

    laat ze maar lekker --'


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    I'm myself ^^

    they have to accept it, bby,


    I agree with your opinion ^^


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Jullie zeggen allemaal freakin' hetzelfde ding.
    Heb een eigen mening!
    Creeër er eentje.
    Uit hem!
    En omschrijf je mening niet anders, zodat het alsnog op de mening van die anderen uitkomt. -_-'
    Zo moeilijk is dat toch niet, lijkt mij?
    Nâh, blijkbaar wel. [/no affence]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Go Lisa go Lisa,
    maar ik hou hem echt voor me [/forumban]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    volgens mij is het gewoon een zielige poging om erbij te horen >< dat merk je ook aan die quizjes XD ze lijken allemaal op elkaar, en ook , 1 iemand zei dat ze haar gastenboek berichten ging verwijderen, doet ineens half de site dat XD


    ik ook, maar dat doe ik omdat ik anders zo zielig lijk met berichten van 3 maand geleden (a) en omdat ik er veel in had staan en zo gaat de laptop iets sneller :Y)


    -

    Is wel zo,,
    Anyway ik erger me eraan,,
    En,, ik doe iets toch altijd op mijn manier,, vind het vet irritant als iemand dan "toevallig" het opdezelfde manier doet, m.a.w. ik haat na-apers.

    Tsja iedereen zijn eigen mening:)

    Topic nr....
    ben de tel kwijt >.<'


    No growth of the heart is ever a waste