• Ja, die heb ik daarnet gezien en hij is leuk(OMG echt waar). Alleen het begin was eng toen ik Zac Efron heel groot zag :S
    En ik ben bang nu voor nachtmerries.

    Haha, heeft iemand hem ook gezien x'D

    Kap met die haatberichten. Dan reageer je maar niet! En je mening zeggen mag, maar niet gelijk zeggen dat je ze haat enz.

    Ik heb hem nog niet gezien.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik heb hem nog niet gezien en ik ben ook niet van plan om hem te gaan zien. Zac is eng.

    Ikke!! In de cinema xD, big screen en omdat mijn vriendinnen op de eerste rij wouden zitten zat ik dus heel dicht bij het beeld xD


    Live life limitless.

    Ik heb hem nog niet gezien en ik ben ook niet van plan om hem te gaan zien. Zac is eng.
    Vind ik ook, maar ik moest en zou die film zien.

    ik vind eigenlijk dat HSm sucks xd


    Sweet dreams will come true.

    ik heb'm nog nie gezien moet ik nog doen
    issie leuk?


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Ik heb hem gezieen nederlandse versie x'D

    Engelse was bijna uitverkocht --"

    Hij valt wel mee x3


    We'll never be as young as we are tonight

    ik vind eigenlijk dat HSm sucks xd
    Ik niet. Ik kijk die films echt honderd keer achter elkaar and I still like it

    ik heb'm nog nie gezien moet ik nog doen
    issie leuk?
    Ja, veel leuker dan deel 2 :X

    ik vind eigenlijk dat HSm sucks xd

    Dat kan jij helemaal niet vinden want dat is gewoon een feit. x'D

    Ik heb hem gezieen nederlandse versie x'D

    Engelse was bijna uitverkocht --"

    Hij valt wel mee x3
    Ik heb hem gewoon in het Engels gezien x']

    (...)Ja, veel leuker dan deel 2 :X

    Ik vind al die delen gewoon bagger. Kom op zeg,het is zo kinderachtig als de pest,alleen de acteurs en actrices doen goed hun best ervoor.

    Ikke!! In de cinema xD, big screen en omdat mijn vriendinnen op de eerste rij wouden zitten zat ik dus heel dicht bij het beeld xD
    Niemand gaat altijd op de eerste rij zitten(geloof me, dan kom je kotsend de zaal uit) en aangezien bijna niemand er was konden we overal zitten.

    Ik ben hem speciaal met een vriendin gaak kijken.
    Ookal vind ik het dikke shit. ^^

    (...)
    Ik vind al die delen gewoon bagger. Kom op zeg,het is zo kinderachtig als de pest,alleen de acteurs en actrices doen goed hun best ervoor.
    Je kan mijn mening toch niet veranderen(als dat je doel was)