• Het valt me op dat veel mensen hier obsessed zijn door fretten.
    Wat is dat in godsnaam met die fretten? xD


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    DIE SIJN SAXX :D SNap dat dan ><


    Crack a bottle

    Nou, appel.


    Life is hard and then we die

    Ik weet het niet x)!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Kijk ,Rose heeft fretten en die stak nicol aan met geobserdeert sijn ,Ik ben like een dode VampierTuinKabouterAliën ik stak iedereen aan met een ufö obsessie ,, Maar nu is bijna half Q al een aliën door mij en Aliens heersen ook ,, DOnt get me wrong,,Stiekem sijn aliens nog saxxer dan fretten , maar Rose wou ook mensjes aansteken maar haar saxxy fretten enseu.. EN binnenkort komt er ook een Team FretAttack X'] Wnt toen ik mensen ging aansteken met ufos en seu ontstond er een team UfoAttack [/kijkmaar bij users(A)] en volges mijn telepatie gaan fretten beroemt worden jonge.,.
    EN EN EN ROSE!
    Broken is lkkr tog wel mijn ,EN aliens blijven meer heesen :$


    Crack a bottle

    Fretten zijn ook sexy,
    Maar appelsap ook.
    Waarom is dan niet iedereen obsessed door appelsap? o.O


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Kijk ,Rose heeft fretten en die stak nicol aan met geobserdeert sijn ,Ik ben like een dode VampierTuinKabouterAliën ik stak iedereen aan met een ufö obsessie ,, Maar nu is bijna half Q al een aliën door mij en Aliens heersen ook ,, DOnt get me wrong,,Stiekem sijn aliens nog saxxer dan fretten , maar Rose wou ook mensjes aansteken maar haar saxxy fretten enseu.. EN binnenkort komt er ook een Team FretAttack X'] Wnt toen ik mensen ging aansteken met ufos en seu ontstond er een team UfoAttack [/kijkmaar bij users(A)] en volges mijn telepatie gaan fretten beroemt worden jonge.,.
    EN EN EN ROSE!
    Broken is lkkr tog wel mijn ,EN aliens blijven meer heesen :$
    Dat wilde ik net zeggen XD!


    Life is hard and then we die

    Fretten zijn ook sexy,
    Maar appelsap ook.
    Waarom is dan niet iedereen obsessed door appelsap? o.O

    OMdat dat vies is??
    je moet mensjes aansteken daarmee..
    Kijk Mijn persoonlijkheid steekt mensen aan op een irritante manier ,het gevolg dat iedereen mega druk is omdak altijd mega irritant ensue ben en dan vinden se mij dat maar stiekem Maak ik se dan ook durk =D Duss ik ging overal Ufo seggen enseu en over aliens praten en AlienPedia uitvinden en toen gingen kinders verslaaft worden duss als jij nu overal over appelsap begint te lullen neemen mensen dat gwn over (A) Maar tog blijven ALiens het meest rulleeren!


    Crack a bottle

    Appelsap is niet vies.
    Alleen hoofdpijn/buikpijn verwekkend.
    (puh)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Kijk ,Rose heeft fretten en die stak nicol aan met geobserdeert sijn ,Ik ben like een dode VampierTuinKabouterAliën ik stak iedereen aan met een ufö obsessie ,, Maar nu is bijna half Q al een aliën door mij en Aliens heersen ook ,, DOnt get me wrong,,Stiekem sijn aliens nog saxxer dan fretten , maar Rose wou ook mensjes aansteken maar haar saxxy fretten enseu.. EN binnenkort komt er ook een Team FretAttack X'] Wnt toen ik mensen ging aansteken met ufos en seu ontstond er een team UfoAttack [/kijkmaar bij users(A)] en volges mijn telepatie gaan fretten beroemt worden jonge.,.
    EN EN EN ROSE!
    Broken is lkkr tog wel mijn ,EN aliens blijven meer heesen :$


    Heel duidelyk Fairytail XD
    Ik leg het wel ff duidelykeruit:
    Nou kyk, ik kreeg dus fretten en dat vertelde ik hier op Q. En iedereen vond ze schattig enzo. En toen stak ik Nicol aan met myn 'fret-koorts' en dat heeft half Q. hier nu dankzy my. XD

    En dude, fretten heersen meer dan Aliëns. EN BROKEN IS MINE! En anders jyzelf (A)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3