• Hoi iedereen, ik zou graag een camera kopen omdat ik eind juli op vakantie vertrek en ik zou toch graag met een paar mooie foto's thuiskomen. Is er iemand dat mij een (niet te dure) camera kan aanraden? Of iemand die er iets meer van afweet dat mij een echt goed merk kan aanraden? Iets van hulp zou me echt een plezier doen, dus aub HELP! Dankje! _O_

    Megan :Y)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Pain is weakness leaving the body.

    Mijn topics, ik wil dit ook weten.


    26 - 02 - '16

    Net als mobiele telefoons is dit nogal lastig, want normaal gesproken heeft een persoon maar een mobiel en ook een camera. Het is moeilijk een camera te beoordelen je er maar één gebruikt. Dus stel ik je graag voor aan de Consumentenbond.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 13:20 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Hmm, Nikon is goed maar wel erg duur. Ik heb zelf een Samsung camera waar je behoorlijk goede foto’s mee kan maken.

    Ik heb zelf een Nikon, maar die is wel prijzig. Toch denk ik wel dat het een van de beste camera's zijn.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik heb zelf een Olympus camera en ben daar erg blij mee. Verder weet ik dat ze voor 129 euro een camera verkopen bij de Aldi maar ik heb geen flauw idee of dat wel goede kwaliteit is.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat is je richtprijs?


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Madiba schreef:
    Wat is je richtprijs?


    Rond de 250-300 euro, omdat ik nog aan de jonge kant ben. Dus ik ben een beginner, tegen dat ik werk heb gevonden ben ik van plan om echt een dure camera te halen. Maar ik had nu een Canon Powershot SX500 IS op het oog, maar iedereen zegt dat Nikon zo goed is :o


    Pain is weakness leaving the body.

    iadorebieber schreef:
    (...)

    Rond de 250-300 euro, omdat ik nog aan de jonge kant ben. Dus ik ben een beginner, tegen dat ik werk heb gevonden ben ik van plan om echt een dure camera te halen. Maar ik had nu een Canon Powershot SX500 IS op het oog, maar iedereen zegt dat Nikon zo goed is :o


    Canon powershot is ook heel goed, vooral als je een grootzoombereik wilt hebben, ik weet niet hoe Nikon het doet bij de compact / systeemcamera's, weet alleen dat de spiegelreflex van Nikon wel goed zijn. Canon blijft mijn favoriete merk, met die camera's is nooit wat mis.

    Ik zou als ik jou was ook naar panasonic kijken, deze camera's (compact) hebben soms ook een grootzoombereik en ze hebben Leica lenzen (goede lenzen, goede beeldkwaliteit over het algemeen dus)


    Aan niets denken is ook denken.

    Nikon is niet per sé het beste, hoor :Y) Het is gewoon heel erg bekend :'D Ik heb zelf een Sony Cybershot DSC-HX20V. Super fijne camera om mee te beginnen! (: Ik wilde niet gelijk een spiegelreflex aanschaffen.



    Kieskeurig.nl is soms ook een goede hulp (:

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 14:03 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cherbourg schreef:
    Nikon is niet per sé het beste, hoor :Y) Het is gewoon heel erg bekend :'D Ik heb zelf een Sony Cybershot DSC-HX20V. Super fijne camera om mee te beginnen! (: Ik wilde niet gelijk een spiegelreflex aanschaffen.



    Kieskeurig.nl is soms ook een goede hulp (:


    Hoeveel kost zo'n ding?


    26 - 02 - '16

    Ik ben meer van de canon :') De reden waarom iedereen Nikon zo goed vind, is omdat Nikon zich alleen op fotografie richt. Canon richt zich ook op printers en Samsung heeft het heel uitgebreid, tv's, mobiels en laptops :')

    De Canon Powershot SX500 is een mooie goede 'beginnerscamera', ook ideaal op vakanties.

    Deze camera's zal je denk ik ook wel aanstaan;
    PANASONIC LUMIX DMC-FZ62
    NIKON COOLPIX L820 BLACK

    Maar voor de allerbeste informatie kun je je het beste informeren bij een camerawinkel :)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Limits schreef:
    Hmm, Nikon is goed maar wel erg duur. Ik heb zelf een Samsung camera waar je behoorlijk goede foto’s mee kan maken.


    Ik heb ook een samsung, is die van jou ook zo snel leeg?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dit zou ik ook wel willen weten ! (:


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Volgens de facebookpagina van cameraland;

    Occasion van de dag:

    De ideale vakantie camera, de sony DSC-H9.
    Dit toestel met 15x optische optische zoom een zoeker en zelfs een kantelbaar scherm is perfect voor mee op vakantie.
    Het objectief door zeiss ontworpen zorgt er voor dat dit toestel een goede beeldkwaliteit heeft.
    Voor maar €95 is dit toestel van jou.

    http://www.cameraland.nl/digitale-compactcameras/occasion-dsc-h9-sn4531836/

    Voor informatie bel met 072-5153910 of mail met info@cameraland.nl



    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    JJHamblett schreef:
    (...)

    Ik heb ook een samsung, is die van jou ook zo snel leeg?


    Ja inderdaad, moet ’m echt de hele tijd oplaadden, wordt er gek van ö