• Hallooo,
    Ja, ik heb gekozen.
    Over twee jaar ga ik naar de universiteit. Hip hoi voor school. En ik heb zonet besloten dat ik ofwel Taal- en Letterkunde ga doen, ofwel Politieke Weteschappen. :Y)
    Zo, nu nog iemand die ervoor wilt zorgen dat ik nog twee jaar ASO Wetenschappen doorsta?

    xD
    ik heb het helaas te druk met me eigen studie... heb trouwens nog geen idee wat ik ga doen, maar waarschijnlijk iets in de richting van bedrijfskunde:Y)


    I am an idiot, I move.

    Omgawd.
    Ik heeft het licht gezien. Ik wordt gewoon zo'n mens bij uitgevers die opzoek gaat naar nieuw talent!
    En dan help ik de verhalen van die mensen verbeteren en geef ik ze uit en en en.
    Ja, dat ga ik doen. :Y)

    Nou, ik ga gezellig kinderverzorgster worden. En dan ga ik onder een geheime naam ene boek schrijven en dan zal later bekend worden dat ik die bestseller geschreven heb. :Y)

    Laat mij maar juriste worden(cool) Veel makkelijker xD


    I want my bloody cheese now!^^

    Politieke wetenschappen?
    Mijn broer doet dat, in Leuven^^
    Hmm, soms heb je wel eens lessen in het engels (hij heeft dat toch x'D hij zit in het derde jaar, denk ik x'D), maar moet denk ik wel goed meevallen^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    uhmja, ik begin volgend jaar met studeren.
    en ja ik ben 12 O.o
    ik ga naar conservatorium :'D


    your eyes are like stars in the night.

    ik moet nog 4enhalf jaar of langer als ik blijf zitten/afstroom, maar dat wil ik helemaal niet:'(
    dus hard knokken :'D kan ik optijd doen wat ik wil(cool)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.