• Ik denk eraan een verhaal te beginnen, maar ben niet zeker of het wel een goed idee is/ of het zal aanslaan.

    Daarom vraag ik jullie mening!
    Hier het verloop en de cover;



    De schaduwen vergezellen Hailey al haar hele leven. Ze heeft altijd al willen weten wat ze zijn en waarom alleen zij ze kan zien. Normaal gesproken zijn het wazige donkere vlekken, waar ze weinig uit kan opmaken, maar op een avond ziet ze wat de schaduwen eigenlijk zijn. De schaduwen komen voor haar, ze opperen dat zij een uitverkorene is. Hailey wordt één van hen; een Grim Reaper.
    Het leven als Reaper is niet makkelijk, ze mist haar oude leven. Net wanneer ze denkt dat het niet erger kan worden, wordt ze verliefd, waardoor ze in de problemen komt.


    It's better to have love and lost, than to have never loved at all.

    Hmmm,
    Ik vind het wel goed. ^^
    Dus ik zou zeggen 'Geef het een kansje ^^'
    Laat maar weten wanneer hij begint ^^
    Smil3


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    Het schaduw idee doet me heel erg denken aan de Fallen serie van Lauren Kate, dus dat is iets wat me wel tegen zou houden, maar als je er een compleet ander verhaal van kan maken, waarom niet?

    Hel schreef:
    Het schaduw idee doet me heel erg denken aan de Fallen serie van Lauren Kate, dus dat is iets wat me wel tegen zou houden, maar als je er een compleet ander verhaal van kan maken, waarom niet?

    Dit, + Je hebt één magere hein/Grim Reaper, niet meerdere.

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 11:37 ]


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    (...)
    Dit, + Je hebt één magere hein/Grim Reaper, niet meerdere.


    De bedoeling is juist dat grim reaper een heel ander beeld is dat mensen hebben van de 'werkelijkheid' in mijn verhaal. (: Er zijn zoveel verhalen die van het stereotype afwijken, dat is ook net mijn bedoeling.
    De schaduwen zijn andere reapers rondom haar die ze niet duidelijk kan zien, dus staat het los van fallen ^^


    It's better to have love and lost, than to have never loved at all.

    Ik zou het nog wel lezen, als het goed geschreven is. (:

    Zoals al eerder is gezegd, zou ik het willen lezen als het goed geschreven is. Ik vind het idee leuk klinken en als je er iets moois van kan maken, wil ik het verhaal graag volgen. Zou je me even een berichtje willen sturen als je het eventueel online zet?


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mercurial schreef:
    Zoals al eerder is gezegd, zou ik het willen lezen als het goed geschreven is. Ik vind het idee leuk klinken en als je er iets moois van kan maken, wil ik het verhaal graag volgen. Zou je me even een berichtje willen sturen als je het eventueel online zet?


    “To live will be an awfully big adventure.”