• Heey mensen!!!
    Ik begin een nieuwe serie en vroeg me af of er hier mensen zijn die hem willen maken en of er mensen zijn die een rol willen...

    Je naam is ... en je denkt een normaal leven te lijden. Maar dan treed je op op een festival in de buurt. Wat je niet weet is dat de beroemde producent Steve Albini, die ook bands zoals Nirvana begeleid, op dat festival is. Je krijgt een platencontract. Maar of dit nieuwe leven je zo gelukkig zal maken?

    andere info en rollen vind je in dit topic...
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=21185
    xxx Ruby


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Halloooo mensen...ik heb ongeveer nog 10 rollen nodig!...help me!!!!
    xxx


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik wil een rol! =)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik wil een rol! =)


    dan moet je even kijken bij dat andere topic^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Jaah, ik ben bezig ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Jaah, ik ben bezig ^^


    ok^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.