• De titel zegt het al.

    Wij o.a. niet!

    xox' <3


    CupCake__<3

    Alleen als de achterkant van mijn hand meetelt. (x


    Felix

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Komt vanzelf wel (bloos)


    Ik weet xD
    Tot die tijd blijf ik maar oefenen op Snoozer! :Y)

    Wat me eraan doet denken, als hamsters tellen dan wel! En telt gekust worden ook? Ik heb daar een zeer traumatische ervaring mee xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Nee


    (Be)lieve in (you)rself

    Alwinasaurus schreef:
    Nee :C

    Meisjes die dat willen rechtzetten zijn echter van harte welkom! xD



    geef me je adres ;p


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Alwinasaurus schreef:
    (...)

    Ik weet xD
    Tot die tijd blijf ik maar oefenen op Snoozer! :Y)

    Wat me eraan doet denken, als hamsters tellen dan wel! En telt gekust worden ook? Ik heb daar een zeer traumatische ervaring mee xD

    Hmmm gekust worden telt niet, want ze vragen of jij iemand hebt gekust. Mijne heb ik ook pas sinds 2/3 weken weg gegeven. Is het wachten waard (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Grizzly schreef:
    (...)


    geef me je adres ;p

    Is het niet beter voor hem om te wachten op zijn eerste echte goede liefde?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Grizzly schreef:
    (...)


    geef me je adres ;p


    JAAAAAAAaa :D

    Moet je wel allergisch zijn voor dieren, want anders ga je wss Snoozer stelen :O Alle meisjes willen dat en nu vertrouw ik ze niet meer :(


    quidquid excusatio prandium pro

    Alwinasaurus schreef:
    (...)

    JAAAAAAAaa :D

    Moet je wel allergisch zijn voor dieren, want anders ga je wss Snoozer stelen :O Alle meisjes willen dat en nu vertrouw ik ze niet meer :(

    Vind je dit niet een beetje zielig van jezelf?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Vind je dit niet een beetje zielig van jezelf?


    HMmmm, nu je het zegt....



    :D

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 0:20 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Alwinasaurus schreef:
    (...)

    JAAAAAAAaa :D

    Moet je wel allergisch zijn voor dieren, want anders ga je wss Snoozer stelen :O Alle meisjes willen dat en nu vertrouw ik ze niet meer :(



    *kijkt naar Snoozer* OMFG ZO CUTE!!!!!!!!!!!!!!!!!


    *steelt hem weg* hehehehehehhehehe :Y)


    nee, nu ff srs. Ik wéét dat je gwn op een dag een leuk, knap meisje gaat tegenkomen :) dat hóórt zo. En dan gaan jullie flirten, iets krijgen en kussen nem :Y)
    oftewel wordt je dronken en kus je iemand terwijl je dronken bent. -valt ZWAAR af te raden.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Vind je dit niet een beetje zielig van jezelf?


    He's just fucking with all of you x'D Serieus, dat jullie hem zo serieus nemen x'D Maar om hem zielig te noemen om iets dat overduidelijk een grapje is vind ik persoonlijk niet kunnen. Kan komen omdat ik Alwin persoonlijk ken, maar alsnog. Het lijkt me nogal overduidelijk dat hij een grapje maakt en hem daarom zielig te noemen vind ik een beetje te ver gaan.

    OT: Nee, a girl kissed me, but I never kissed a girl.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Grizzly schreef:
    (...)


    *kijkt naar Snoozer* OMFG ZO CUTE!!!!!!!!!!!!!!!!!


    *steelt hem weg* hehehehehehhehehe :Y)


    nee, nu ff srs. Ik wéét dat je gwn op een dag een leuk, knap meisje gaat tegenkomen :) dat hóórt zo. En dan gaan jullie flirten, iets krijgen en kussen nem :Y)
    oftewel wordt je dronken en kus je iemand terwijl je dronken bent. -valt ZWAAR af te raden.


    Ik weet ;) Doe dit alleen voor de lol en om Darksavior te pesten, hij irriteert me xD
    en ik ben al een paar leuke knappe meisjes tegengekomen :D Alleen die vonden mij niet zo leuk en knap. SNOOZER STEELT MIJN SPOTLIGHTS DAMMIT


    quidquid excusatio prandium pro

    Vervelende mensen hier. -insertsTARA-

    OT: I did.


    Your make-up is terrible

    Alwinasaurus schreef:
    (...)

    Ik weet ;) Doe dit alleen voor de lol en om Darksavior te pesten, hij irriteert me xD

    Hoezo irriteer ik nou weer dan :O?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hoezo irriteer ik nou weer dan :O?


    Even kijken: Ikke zielig, en moet wachten op mijn eerste echte liefde. Dat eerste is relatief, tweede is al geweest. Ten derde heb je mijn kans op een kus van een Grizzly verpest! (Grapje :P) Maar ik heb wel gelijk, want er is een meisje hierboven die vindt dat er vervelende mensen zijn! :O

    Ten derde je profiel, maar dat is iets voor een andere keer (puh)


    quidquid excusatio prandium pro