• Sommige mensen doen er alles, maar dan ook alles aan om maar beter uit te komen.

    Zoals, een tijd geleden, er zoveel oproer op Q was omdat ik en Siham op eefs account hadden gezetten, een mod account wat dus niet mocht. Blijkbaar, oke het was logisch dat het niet mocht maar oke. Mensen die bevriend met mij waren/zijn hier op Q hebben altijd gezegt. dat mocht ik eens van Q worden afgeschopt.[/wat vast nog wel eeens gebeurd.] Ze met me mee gingn, maar oten dat bekend werd, waren ze het allemaal heilig eens met alle mods op deze site. Waarom kan je niet gewoon jezelf zijn. Ik bedoel, wat is er nou zo anders aan een mod, waarom willen sommige mensen zo graag mod worden.. Dat ze hun eigen vrienden gewoon verraden.. Dat snap ik niet, en dat zal ik ook wel niet begrijpen, wnat ik weet van sommie mensen die wel zijn geband, dat ze zich kut voelen omdat ineens iedereen hier op Q er heilig mee eens is dat zezijn geband.. En dat snap ik heel erg goed, je moet niet een ding zeggen maar iets anders doen. Ik vind dat een beetje Wanna be mod achtig.

    En dit doe ik niet om mods aan te vallen, want ik kan steeds beter overweg met hun. Maar wat is er zo apart aan mod zijn, dat iedereen het wil en zelfs hun vrienden ervoor willen verraden..

    x3
    .


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik vertrouw steeds minder mensen op quizlet,, ze doen me onbewust of juist bewust pijn, er zijn denk ik nog maar 2 die ik echt vertrouw.

    Moet soms gewoon even mijn mening kwijt.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik wil geen mod sijn.. xD

    Wnt Mod sijn lijkt me.. saai ?
    wnt dan krijg je zeikmailtjes van kinders als er iets is enz. xD en ik hou nie van zeikmailtjes xD

    maar goed xD ik ga nog steeds met je mee hoor als je eraf gaat xP
    wnt ik vind jouw een en al genialiteit xP + ik ga me snell zonder jouw vervelen wnt jij maakt leuke topics xD

    gheghe


    We can only learn to love by loving.

    ik weet eigenlijk niet echt wat ik hierop moet zeggen, maar ik geef je wél gelijk. Je vrienden in de steek laten om mod te kunnen worden of zo, is inderdaad laf. Je kan toch ook gewoon zeggen dat die vriend(in) in de fout geweest is, ipv ze in de steek te laten?


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Moet soms gewoon even mijn mening kwijt.


    Ik zeg zo een mening niet op een topic,, ik werk het uit op iedereen (x , niet goed.

    BTW..
    IK STALK JE NIET! PUNT UIT.! xD


    We can only learn to love by loving.

    Ik vertrouw steeds minder mensen op quizlet,, ze doen me onbewust of juist bewust pijn, er zijn denk ik nog maar 2 die ik echt vertrouw.

    Je hebt helemaal gelijk, ik vertrouw mensen te snel, en moet het afleren. Maar oke, het is natuurlijk wel raar dat als ik zeg dat ik mijn nagels roze heb gelakt ineens half quizlet dat ook heeft, kijk dan begrijp ik ook wel dat ze het zeggen voro mij.

    @nini. doe effe normaal<3^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    @Ivy

    ik ben niet normaal xD

    dus xD

    maari k ga maar weer is xD

    ik ga mijn broer pesten

    xx


    We can only learn to love by loving.

    Doe hem de groetjes van me,^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Je hebt helemaal gelijk, ik vertrouw mensen te snel, en moet het afleren. Maar oke, het is natuurlijk wel raar dat als ik zeg dat ik mijn nagels roze heb gelakt ineens half quizlet dat ook heeft, kijk dan begrijp ik ook wel dat ze het zeggen voro mij.

    @nini. doe effe normaal<3^^


    Nu je t zegt,, mensen te snel vertrouwen.. als ik 1x goed met mensen overeenkom verwacht ik eiglijk dat ik er altijd goed mee overeenkom ,, wat dus niet gebeurd en waardoor ik mij slechter voel (x

    Ik wil Siham terug

    @Kim,Over 25 daagjes heb je haar terug, en heb ik dan ook eindelijk mijn lieferd terug.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Als je zo'n topic opent reageerd niemand meer, omdat ze wel weten dat het zo is,..dnek ik


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Als je zo'n topic opent reageerd niemand meer, omdat ze wel weten dat het zo is,..dnek ik


    Het doet pijn om te weten te komen dat van wie je dacht dat het je vrienden waren, je opgeven voor iets klein.

    (...)

    Het doet pijn om te weten te komen dat van wie je dacht dat het je vrienden waren, je opgeven voor iets klein.

    Je hebt gelijk.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.