• Sommige mensen doen er alles, maar dan ook alles aan om maar beter uit te komen.

    Zoals, een tijd geleden, er zoveel oproer op Q was omdat ik en Siham op eefs account hadden gezetten, een mod account wat dus niet mocht. Blijkbaar, oke het was logisch dat het niet mocht maar oke. Mensen die bevriend met mij waren/zijn hier op Q hebben altijd gezegt. dat mocht ik eens van Q worden afgeschopt.[/wat vast nog wel eeens gebeurd.] Ze met me mee gingn, maar oten dat bekend werd, waren ze het allemaal heilig eens met alle mods op deze site. Waarom kan je niet gewoon jezelf zijn. Ik bedoel, wat is er nou zo anders aan een mod, waarom willen sommige mensen zo graag mod worden.. Dat ze hun eigen vrienden gewoon verraden.. Dat snap ik niet, en dat zal ik ook wel niet begrijpen, wnat ik weet van sommie mensen die wel zijn geband, dat ze zich kut voelen omdat ineens iedereen hier op Q er heilig mee eens is dat zezijn geband.. En dat snap ik heel erg goed, je moet niet een ding zeggen maar iets anders doen. Ik vind dat een beetje Wanna be mod achtig.

    En dit doe ik niet om mods aan te vallen, want ik kan steeds beter overweg met hun. Maar wat is er zo apart aan mod zijn, dat iedereen het wil en zelfs hun vrienden ervoor willen verraden..

    x3
    .


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik laat mijn vrienden niet vallen voor zoiets.
    I want Charissa back


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    (...)
    Je hebt gelijk.


    Hehe mn ego groeit (x
    In dit topic heb je me al 2x gelijk gegeven ^^

    Ik laat mijn vrienden niet vallen voor zoiets.
    I want Charissa back

    Ja mijn liefje moet terug op Q


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Ja mijn liefje moet terug op Q

    Ik vind die ban veel te lang duren.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    (...)
    Ik vind die ban veel te lang duren.

    Nog maar 25 dagen, maar ze word 13 januari 16, en dan ga ik het voor haar hier vieren.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Nog maar 25 dagen, maar ze word 13 januari 16, en dan ga ik het voor haar hier vieren.

    Maar ze is al meer dan een maand weg.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    (...)
    Maar ze is al meer dan een maand weg.

    ze had 2 maanden,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    ze had 2 maanden,

    Ik weet het.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Hoe ga je haar verjaardag vieren?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Hoe ga je haar verjaardag vieren?

    Weet ik nog niet, was van plan haar wakker te bellen, maar haar moeder mag me niet echt, en die hoort nogal goed volgens haaar.^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Eigenlijk let ik totaal niet op de mods.Als je aan mij vraagt om 5mensen op te noemen wie mod zijn kan ik daar niet op antwoorden, ik doe totaal niet anders tegen hun en over de gene die gebant zijn roddel ik niet.Ik moei me niet met hun zaken.Ik vind dat sommige regels dom zijn op Q maar dat is mijn probleem en eigenlijk ben ik nu totaal van het onderwerp aan het afraken.Maar ik vindt dat iedereen gewoon zichzelf moet blijven , want anders ben je niet bevriend met die persoon maar met wie je denkt dat die persoon is en achter af komt er toch vaak ruzie van en dat is iets wat ik op dit moment echt niet kan hebben.


    The soul needs autumn.

    (...)
    Weet ik nog niet, was van plan haar wakker te bellen, maar haar moeder mag me niet echt, en die hoort nogal goed volgens haaar.^^

    Dan moet je misschien iets anders verzinnen


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Omg :').
    Ik wil niet eens mod zijn. :Y)


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Wat is dat toch de laatste tijd met mod's?


    Pictures fade away, but memories are forever

    Het is ook weak =]

    Maarja mod worden de meeste hier toch nooit. Want daarvoor moet je eerst arrogant zijn enzo x'D

    Haha nee maar oke, tis niet eens zo leuk om mod te zijn indeed.
    Maar mensen zíjn nu eenmaal niet te vertrouwen. Dat leer je elke keer weer, mensen moet je niet te snel vertrouwen en al helemaal niet op gaan bouwen. Want dan krijg je ditsoort shit.