• Hello people.
    Door het topic dat laatst gemaakt is door Unwritten zijn veel users opnieuw verboden codes gaan gebruiken in hun forumsignatures, titels, blogtitels en topictitels.
    Om te voorkomen dat veel users daardoor een waarschuwing krijgen, geef ik ze nu de kans om dat allemaal te veranderen.
    Wat de regels zeggen over de codes;
    Topic Titels.
    Kleuren, cursieve, dikgedrukte, onderstreepte of doorstreepte topic titels zijn verboden. Daarbij komt dat het teken ‘
    Forum-Signatures.
    Voor de forumsignatures gelden dezelfde regels als voor de Topic Titels. We hebben gemerkt dat Quizlet.nl ook door codes in je signature ontregelt raakt. Per ingang van vandaag (8-11-2008) zijn deze codes dan ook verboden.

    Hierbij verzoeken we jullie om de codes zo snel mogelijk uit jullie titels/signatures te halen.
    Gebeurt dat niet, zijn wij gedwongen om waarschuwingen te sturen.
    Are we clear?
    x.


    Bored.

    Yes.


    -

    You are clear ^-^

    yes


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Doei codes. :Y)

    uhu..

    alleen ik heb ook wel eens zoo van dan ben je een Quiz aan het lezen een dan is als je volgende klikt ofzoo je tekts rood een achter grond roze en zoo?? uhm heb je daar ook uitleg voor?


    Some angels have no wings.

    Mag dit ook niet ^^ ?


    It's heavy but you are not the only one

    Ik wil dus even sorry zeggen aan de mensen die een waarschuwing hebben omdat ze die codes gebruikten. Aangezien ik dat topic opende maar het was dus eigenlijk wel niet bedoeld om ze in titels of forumsignature te gebruiken. Ik opende dat topic oorspronkelijk voor de mensen die de codes op hun profiel wilden gebruiken.
    Sorry dus aan al die mensen.

    jup^^


    I am an idiot, I move.

    uhu..

    alleen ik heb ook wel eens zoo van dan ben je een Quiz aan het lezen een dan is als je volgende klikt ofzoo je tekts rood een achter grond roze en zoo?? uhm heb je daar ook uitleg voor?
    Jep, dat komt dus door de codes die gebruikt worden.


    Bored.

    Mag dit ook niet ^^ ?

    Bedoel je het teken '^^' ? Die mag namelijk wel.


    Bored.

    Yes, we are clear :'D

    (...)
    Bedoel je het teken '^^' ? Die mag namelijk wel.


    Ja die bedoelde ik, dankje


    It's heavy but you are not the only one

    vind het nogsteeds raar dat quizlet spaced van het

    Jep, dat komt dus door de codes die gebruikt worden.

    oke dankje wel want ik werd er gek van
    vind het nogsteeds raar dat quizlet spaced van het
    ik denk gewoon dat Q het niet aan kan enzo


    Some angels have no wings.

    vind het nogsteeds raar dat quizlet spaced van het
    Kan het niet zijn dat het komt omdat