• Ik ben naar de film Twilight geweest. Het was een geweldige film, spannend, romantisch . Egt een aanrader. Hij was echt eng maar wel leuk. Ik was daarheen met een vriendin. Ik hield de hele tijd haar hand vast. Als je binnekort eens naar de film wil moet je echt naar Twilight gaan. Het gaat over een meisje dat verlieft word op een heel sterke vampier. Maar op een duur komen de vijanden van die vampier erachter dat hij met iemand heeft en dan is dat meisje is gevaar. Mischien gaat ze dood. Dat moe je zelf maar kijken.
    Plaats ff een reactie of je ok naar de film gaat

    X.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Twilight, Twilight, Twilight. Bestaat er niets anders meer?

    Twilight, Twilight, Twilight. Bestaat er niets anders meer? o.O'


    I love you (x
    En trouwens het is zo dat het boek enzo goed is enal ,, maar dat betekent niet dat er geen mensen zijn die het opeens zo fantastisch vinden. Zeg nu zelf. ENja de film zit goed in elkaar, vind ik ook persoonlijk, maar niemand kan het ontkennen dat het een hype is, en het zuigt voor de mensen die er daardoor last van krijgen. Het is een verhaal over een vampier, oké het is mooi [/ik ben eral jaren verslaaft aan] maar het is niet omdat het zó mooi is dat het opeens een hype is, hype's onstaan door meelopers.
    En sorry als ge u beledigd voelt ofzo ,, maar serieus het begint echt op mijn zenuwen te werken >.<

    Twilight, Twilight, Twilight. Bestaat er niets anders meer?

    Tuurlijk wel, toevallig gaat dit topic over Twilight
    en ongeveer 6 anderen...


    No growth of the heart is ever a waste

    ik vind het wel een leuke film
    maar ik ben niet -zoals vele mensen wel zijn- verslaafd [niet dom bedoeld]
    er zijn wel betere films vind ik persoonlijk


    Dead but delicious

    Ik heb de film nog niet gezien, maar de boeken wel gelezen en ik wil ook nog naar de film^^ik heb de trailer gezien en het moet echt een hele mooie film zijn^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Net zoals TH voor sommigen een hype was (kijk naar die stomme topic) zal twilight dat ook zijn.
    Jammer maar waar.

    Th <3


    The Words are like Stones in my Heart~