• Dat is zo grappig, ik dus gister met een vriend van me,[/beste vriend verder is er niets.] de stad in. En toen moest ik ook even in de livera, je moest hem zien kijken, geniaal. Dus wij lopen die winkel in, en als je dan kijkt. Al die mannen/jongens, staan of nog buiten te wachtten, of heel geintereseerd naar het plafond te kijken, dat is gewoon lachen.^^
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Inderdaad! 1 Van mijn beste vrienden is Gay en Hij is echt lol,hij gaat zo naar binnen in zo'n meidenwinkel en dan roept die zo door die hele zaak: VAN VIND JE VAN DIT,POEP? X'D

    I know (:
    Ik heb er 1 boven me wonen en omygosh. Ik ga nóóit meer winkelen zonder 'm.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Gewone jongens zyn stom. Die gaan vaak niet mee shoppen of doen allerlei rare dingen. Gay zyn pas fun(:. Daar kan je lekker mee roddelen, babbelen &nd héél goed mee shoppen (A)


    Idd! x] Ik heb ook paar vrienden die gay zijn. Altijd vet grappig om met hun te gaan winkelen. (A) Gaan ze mee in van die meisjeszaken enzo. :'D Hetro-jongens die gaan dan altijd of heel chagerijnig rondlopen of buiten wachten, maar hun gaan heel blij mee dingen uitzoeken. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ze zeggen meestal nog iets te moeten halen bij een muziekwinkel ofzo XD


    it's cool to know nothing.

    lekker blij:P,..mijn oom is gay, en dwinkt me altijd mee te gaan winkelen, en dan zie je die mensen altijd zo kijken vn wtfxD,..supper grappig:P

    en in maastricht gaat er voor de hönkenmuller alstijd een helle groep manne sigaretjes te roken:P

    (...)

    Idd! x] Ik heb ook paar vrienden die gay zijn. Altijd vet grappig om met hun te gaan winkelen. (A) Gaan ze mee in van die meisjeszaken enzo. :'D Hetro-jongens die gaan dan altijd of heel chagerijnig rondlopen of buiten wachten, maar hun gaan heel blij mee dingen uitzoeken. :'D

    x'D Als ik gewone hetero-boys meeneem gaan ze meestal óf naar de grond staren of buiten ongeduldig staan wachten en roepen dan de hele tyd 'Kom je nou nog?!' of ze kyken op hun horloge telkens x'D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Gheghe. Gays zyn dol op shoppen.
    Nou snap ik waarom Bill van shoppen houdt (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    x'D Als ik gewone hetero-boys meeneem gaan ze meestal óf naar de grond staren of buiten ongeduldig staan wachten en roepen dan de hele tyd 'Kom je nou nog?!' of ze kyken op hun horloge telkens x'D

    Mark dwing ik gewoon, die gaat daar niet buiten blijven staan hoor echt niet, maarja volgens mij vond ie het ook wel leuk, zo naar al die meisjes/vrouwen kijken..^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    x'D Als ik gewone hetero-boys meeneem gaan ze meestal óf naar de grond staren of buiten ongeduldig staan wachten en roepen dan de hele tyd 'Kom je nou nog?!' of ze kyken op hun horloge telkens x'D


    Raar ,, bij mij dus niet xD
    En ze zijn niet gay ,, of toch niet allemaal (x
    Maar het zijn zover ik weet "normale" jongens (x
    Ook niet zo van die fashion gastjes (x

    (...)
    x'D Als ik gewone hetero-boys meeneem gaan ze meestal óf naar de grond staren of buiten ongeduldig staan wachten en roepen dan de hele tyd 'Kom je nou nog?!' of ze kyken op hun horloge telkens x'D


    Als ik die meeneem gaan ze vet chagerijnig door die winkel lopen en de hele tijd roepen dat het 'stom' is en dat het 'veelste lang duurt'. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ze zeggen meestal nog iets te moeten halen bij een muziekwinkel ofzo XD

    Schatje,Fijne feestdagen!<3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Gheghe. Gays zyn dol op shoppen.
    Nou snap ik waarom Bill van shoppen houdt (:


    Komt er ook eentje achter. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)
    Inderdaad! 1 Van mijn beste vrienden is Gay en Hij is echt lol,hij gaat zo naar binnen in zo'n meidenwinkel en dan roept die zo door die hele zaak: VAN VIND JE VAN DIT,POEP? X'D


    Ik word ook steeds poep genoemd door een van mijn gay-vrienden :'D Is dat mode ofzu? x]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    De enige hetero jongen die met my meegaat en niet zeikt is my boyfriend :Y) Chris (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)

    Komt er ook eentje achter. :'D

    Nee but, ik bedoel nou kan niemand meer zeggen dat Bill geen gay is(:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ik nam een keer mijn vriendje mee toen die tijd hij werd rood.. dus ik jah kan je effe helpen hij komt die paskamer binnen zijn ogen rolde er uit ik heb lopen lachen sinds dien gaat ie altijd mee naar de lingerie weinkelXD dus niet,, als ik er over begin word ie roodXD


    Some angels have no wings.