• Ik wil misschien dingetjes verkopen via internet, alleen vroeg ik me af: wat zouden jullie graag in een webshop willen zien(T-shirts, haarspelden)?

    Vanalles van muziek & films. =] Beroemdheden enzo.
    Ik wil heel graag een winkeltje in de buurt waar ze dingen hebben van artiesten en films. Maarja, Blerick heeft dat niet, Blerick heeft niks.


    I live for the applause, you will die for it.

    Vanalles van muziek & films. =] Beroemdheden enzo.
    Ik wil heel graag een winkeltje in de buurt waar ze dingen hebben van artiesten en films. Maarja, Blerick heeft dat niet, Blerick heeft niks.
    ik denk dat dat te duur gaat worden(helaas)

    T-shirts die door kath gemaakt/ontworpen zijn xD

    Haarspeldjes

    Sierraden


    We can only learn to love by loving.

    T-shirts die door kath gemaakt/ontworpen zijn xD

    Haarspeldjes

    Sierraden
    Oki, dat ga ik ff opschrijven :]

    (...)Oki, dat ga ik ff opschrijven :]


    whoeheo

    en ik wil bea sgoenen xD [/die vind ik leuk xD]

    en/of stickers ?? xD fseu ? of handmade knuffeltjes enz. xDvan die coole hebbedingetjes xD


    We can only learn to love by loving.

    T-shirts of trui's van bands ? ^^
    En zo van die leuke lenzen ;D die je ook in de large vindt :'). dat je ogen precies sterretjes zijn ofzo ;p. En felle nagellak
    Of gewoon mss make-up in het algemeen


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    (...)

    whoeheo

    en ik wil bea sgoenen xD [/die vind ik leuk xD]

    en/of stickers ?? xD fseu ? of handmade knuffeltjes enz. xDvan die coole hebbedingetjes xD
    stickers is ook een leuk idee :]

    T-shirts of trui's van bands ? ^^
    En zo van die leuke lenzen ;D die je ook in de large vindt :'). dat je ogen precies sterretjes zijn ofzo ;p. En felle nagellak
    Of gewoon mss make-up in het algemeen


    JIJ BENT BIJNA NOG GENIALER DAN IK

    en gekleurde veters ! en buttons xD
    en en en .. *denkt na*
    Sweetbandjes!


    We can only learn to love by loving.

    Ik ga klein beginnen: ik ga beginnen met buttons en haarspelden te verkopen. Als dat goed loopt ga ik ook Sang pushen om ontwerpen voor T-shirts te maken en ga zo maar door :]

    Ik ga klein beginnen: ik ga beginnen met buttons en haarspelden te verkopen. Als dat goed loopt ga ik ook Sang pushen om ontwerpen voor T-shirts te maken en ga zo maar door :]


    whoehoe en hoe ga je shop noemen denk je ? xD en als ie er is wilk een linkje dan gak stuff bestellen xd


    We can only learn to love by loving.

    Would you say the website or something else of your Webshop? =] Or how does it works?


    I live for the applause, you will die for it.

    (...)

    whoehoe en hoe ga je shop noemen denk je ? xD en als ie er is wilk een linkje dan gak stuff bestellen xd
    Het is een webshop van mijn avatarsite. Dan kan je avatars bijv. op buttons bestellen enz. Maar er komen ook andere designs. Ik ga eerst nog dingen uitrekenen en met een paar vriendinnen bespreken(en ofcourse mijn ouders)

    Over die dingen van beroemdheden hè..
    Je kan ook boekenleggers van hun maken =D en natuurlijk die buttons n.n
    Maar je kan ook zelf mooie foto's maken en die als posters af laten drukken en ter beschikking stellen:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.