• Dat is zo grappig, ik dus gister met een vriend van me,[/beste vriend verder is er niets.] de stad in. En toen moest ik ook even in de livera, je moest hem zien kijken, geniaal. Dus wij lopen die winkel in, en als je dan kijkt. Al die mannen/jongens, staan of nog buiten te wachtten, of heel geintereseerd naar het plafond te kijken, dat is gewoon lachen.^^
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    De enige hetero jongen die met my meegaat en niet zeikt is my boyfriend :Y) Chris (:


    Oh, bij mij zeuren ze allemaal. (: Dat vind ik juist grappig. Maar toch moet er altijd minstens een van de gay's mee. :Y)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)
    Nee but, ik bedoel nou kan niemand meer zeggen dat Bill geen gay is(:


    Pas maar op dat de fans die met hem gaan trouwen in hun fantasie je niet horen.
    Maar hij is idd gay. x]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)

    Oh, bij mij zeuren ze allemaal. (: Dat vind ik juist grappig. Maar toch moet er altijd minstens een van de gay's mee. :Y)

    x') Gays zyn gewoon pérfect om mee te nemen. Maar toch vraag ik me soms af of Chris niet stiekem gay is.. Hmm..


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)

    Pas maar op dat de fans die met hem gaan trouwen in hun fantasie je niet horen.
    Maar hij is idd gay. x]

    Jaa x')
    Ik zie het al helemaal voor me: Op hun bruiloft, dumpt Bill ze en gaat er met een jongen vandoor (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    x') Gays zyn gewoon pérfect om mee te nemen. Maar toch vraag ik me soms af of Chris niet stiekem gay is.. Hmm..


    Ik kan me geen shopsessie zonder gays voorstellen. x')
    Nou, vraag het hem. Hij wordt vast niet boos :'p


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)
    Jaa x')
    Ik zie het al helemaal voor me: Op hun bruiloft, dumpt Bill ze en gaat er met een jongen vandoor (:


    Zekers. Met Tom! :Y)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    oke mensen, dit was ik vergeten te zeggen alleen ik had een vriendje en toen heeft ie voor kerst en lingerie set gekocht. hij wist mijn maat jep dus in mij slaa gesnuffelt maar ik vind het wel lief van hem!!


    yaa gays rockenXD


    Some angels have no wings.

    (...)

    Ik kan me geen shopsessie zonder gays voorstellen. x')
    Nou, vraag het hem. Hij wordt vast niet boos :'p

    Hy ontkent altyd (:
    Maar ik geloof hem stiekem niet :X


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)

    Zekers. Met Tom! :Y)

    x') En dan gaan ze achter hem aan rennen. Maar Bill en Tom verstoppen zich in een.. lingeriewinkel


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)

    Zekers. Met Tom! :Y)

    Gadver,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    x') En dan gaan ze achter hem aan rennen. Maar Bill en Tom verstoppen zich in een.. lingeriewinkel


    Dat hebben twee vrienden van mij gedaan. (: Die hadden last van twee meisjes die hen leuk vonden :'p. Die 2 zijn echt van die typische jongens waarvan de meisjes het jammer vinden dat ze gay zijn. x) Hun zich verstoppen in een lingeriezaak. Durfden die meisjes niet naar binnen. :'D Ik moest echt keihard lachen toen ze dat vertelden.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)
    Hy ontkent altyd (:
    Maar ik geloof hem stiekem niet :X


    Geef hem waarheidsserum.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    geweldig x')


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    (...)
    Gadver,


    Valt toch wel mee? ;p Ach, ieder z'n mening :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)

    Valt toch wel mee? ;p Ach, ieder z'n mening :'D

    Heb jij een broer of zus? ik ga al over mijn nek om te denken, met mijn broer in bed te liggen, Tom en Bill is hetzelfde, incest, en dat vind ik smerig, maar dat ben ik .


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.