• Uit met oudjaar, Dus ik mag niet losgaan totdat het 12 uur is,.:( En dat vind ik dus balen, want heel veel vrienden van me mogen dat wel,.. Iemand iets dat ik mijn ouders kan overtuigen.?!
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Als je ouders het echt niet goed vinden, kan je toch ook gewoon kijken of je het gezellig kan maken met je ouders? Misschien willen ze wel niet dat je uitgaat omdat ze graag willen dat je het bij hun viert..

    En als ik iets geleerd heb van de discussies met mijn ouders, dan is het wel dat ze alleen maar boos worden als je doorzeurt :P

    xx~


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    ik ga erna uit. rond 1 uur ofzo lekker de stad in, ervoor nog even met familie.

    ik ga erna uit. rond 1 uur ofzo lekker de stad in, ervoor nog even met familie.

    Dan laten ze me helemaal niet meer gaan,.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik mag pas vn men 16 jaar , Zwaar k*t x[


    A. ikmisje.

    ik ben met oud&nieuw niet eens thuis :') vier het bij vriendin. dus ik heb geen tips ofso.


    -

    Ik mag pas vn men 16 jaar , Zwaar k*t x[

    Ik ook! Echt niet leuk.

    Ik mag pas vn men 16 jaar , Zwaar k*t x[

    Ik ben 16,*kijkt boos.*


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Ik ben 16,*kijkt boos.*

    Pff, doe iets leuks waarvan ze overtuigen ofzo?:'D
    Of ja, het ligt eraan, ik weet niet hoe jouw ouders zijn, zeg maar.x]
    x.


    ok

    (...)
    Pff, doe iets leuks waarvan ze overtuigen ofzo?:'D
    Of ja, het ligt eraan, ik weet niet hoe jouw ouders zijn, zeg maar.x]
    x.

    Dat ligt eraan, op sommige vlakken zijn ze 'overprotected' Dus ik moet het maar opgeven.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Dat ligt eraan, op sommige vlakken zijn ze 'overprotected' Dus ik moet het maar opgeven.

    Dat hoeft niet persé^^
    Ik zal even nadenken, wat ik zou doen, ofzo?x]
    x.


    ok

    (...)
    Dat hoeft niet persé^^
    Ik zal even nadenken, wat ik zou doen, ofzo?x]
    x.

    Ke,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Ik ook! Echt niet leuk.

    Same here maar als ik 15 ben mag ik wel één keer naar een fuif gaan mochten mijn broers ook.

    (...)
    Ke,

    Oké, de standaard-tips zijn om gewoon het huis schoon te maken, aardig zijn, en dat soort shit. Maar ik denk niet dat je daar wat aan hebt?x]
    Wat ik[/nutteloos] zou doen is om ze te overtuigen dat jij wél om 12 uur het huis uit kan. Je moet vertellen dat al je vrienden gaan, en dat jij niet als enige wil blijven. Je moet ze ook vertellen dat hun dit vast ook wilden toen ze net zo oud waren als jij, en dat ze het misschien vroeger ook zouden doen. Als ze zeggen dat ze dat vroeger niet deden, moet je ze gewoon vertellen dat je zeker weet dat ze dat wel wilden. En dat jij nu niet mag, dat dat gewoon hartstikke gemeen is.x] En gewoon doorzeuren, blabla. En dat je dan misschien ook geen zakgeld ofzo hoeft O.o Oké, ik hoop dat je hier wat aan hebt, maar ik denk het niet.
    xx, succes!


    ok

    I don't get it? Losgaan? Hoezo dat? [/blond]


    Groezrock was AWESOME! <3

    Je kan het ook gezellig hebben met je ouders.


    I live for the applause, you will die for it.