• Wat zou jij tegen de jongen die je leuk vindt zeggen, als je het durfde?

    Ik: Dat hij niet naar de gene om zich heen moet kijken, stoppen met die flauwekul van stoer doen. Ik houd van je, om hoe je bent, want ik weet dingen van je, die niemand weet. Ik ken jou gevoelige kant, die je hebt open gesteld tegen mij. Alsjeblieft sluit me niet weg. Ik houd van je. Maar helaas ben jij bezet.

    ~Ik zou het alleen nooit durven te zeggen..


    Swag,♥ Van Inge(L)

    Aangezien ik jongens uit boeken/films die niet echt bestaan altijd het leukste vind, zou ik zeggen: Wordt nu eens eindelijk echt. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    I love you <3

    And so do I ^^


    Life is hard and then we die

    Ik ben al dagen met mijn crush aan het praten, en nu zijn we zover dat we elkaar kusjes en hartjes sturen op msn.


    <3

    Dat hij gewoon zichzelf moet zijn, en zich niet anders voor moet doen dan hij is. En niet zo stoer doen. En natuurlijk dat ik hem leuk vindt. ;3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    PUKKELxDING schreef:
    I love you <3

    And so do I ^^


    Firm believer of all that is magic

    Dat ik van hem leuk vindt? dóh.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Ik zou het geen crush willen noemen, ook geen 'leuk vinden'.

    Als ik de kans zou hebben, en de ballen had, dan zou ik zeggen dat ik hem een klootzak vind, maar dat ik zielsveel van hem hou. Dat ik er strontziek van word wat hij met me doet. Dat ik niet normaal meer kan functioneren, dat de vlinders zo hevig worden dat ik bijna flauwval en moet overgeven. Dat hij de reden is waarom ik dit mezelf aandoe, dat hij uit mijn leven moet verdwijnen, maar er alsjeblieft in moet blijven.

    And this doesn't even make sense. Geen idee wat ik tegen hem zo moeten zeggen eigenlijk, ik kan serieus mijn gedachten niet uitschrijven, want ze schreeuwen zo hard dat ik het niet bij hou hmpf.

    Ik durf alles te zeggen, maar het is dan ook mijn vriend <3


    -

    Tempesta schreef:
    Aangezien ik jongens uit boeken/films die niet echt bestaan altijd het leukste vind, zou ik zeggen: Wordt nu eens eindelijk echt. (cat)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Tempesta schreef:
    Aangezien ik jongens uit boeken/films die niet echt bestaan altijd het leukste vind, zou ik zeggen: Wordt nu eens eindelijk echt. (cat)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    niets want 1 ik zou het niet durven
    2 ik heb tijdelijk genoeg van jongens

    Collad schreef:
    Dat hij gewoon zichzelf moet zijn, en zich niet anders voor moet doen dan hij is. En niet zo stoer doen. En natuurlijk dat ik hem leuk vindt. ;3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Paper schreef:
    Ik ben al dagen met mijn crush aan het praten, en nu zijn we zover dat we elkaar kusjes en hartjes sturen op msn.


    Ik doe nu precies hetzelfde als jij. Ik heb ook een crush en het is ook wederzijds (:

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 22:09 ]


    26 - 02 - '16

    Dat hij ontzettend goed gitaar kan spelen, een fantastische smaak heeft en gewoon vet lekker is ;3. Dat eerste zou ik opzich best eens kunnen zeggen.


    i put the fun in funeral

    'Grow up'. Heb geen idee waarom hij nog mijn crush is. ^^


    Full of envy behind that anonymous mask