• Zie titel. Je kent het spel ckr wel?
    Nja, je moet een ding noemen wat je zoiezo wil meenemen.
    Poepje:
    Ik ga op ries naar Antartica en ik neem mee.. een winterjack.

    Dombootje:
    Ik ga op reis naar Antartica en ik neem mee.. een winterjack en een radio

    Enzovoort.

    Ik begin wel:
    Ik ga op reis naar Antartica en ik neem mee...
    Een beautysalon.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik ga op reis naar Antarctica en ik neem mee ; een beautysalon, een behaarde zwembroek van een yeti, mijn gsm, mijn koe bella en een drilboor, een haartje van mijn kat, een koelkast, geitenwollen sokken, een fles Ketchup,tom felton en kiro, een zandloper, en een computer, me familie & vrienden, je moeder, tom&bill en een fucking saai spel soals dit ><, mijn emo-hart en Eva (GEH OF GAY), 3 koeien, heel de wereld, mijn dromen, electriciteit, tv, een eikeltje, een ikeapotlood, Shanice' hond:] , en een sexy eendenzwembandje, Gio, Me mp3 met oplader, een mainstage, een grassprietje ´,NIETS! ^-^ , Yu & Veel winterjassen :9

    Ik ga op reis naar Antarctica en ik neem mee ; een beautysalon, een behaarde zwembroek van een yeti, mijn gsm, mijn koe bella en een drilboor, een haartje van mijn kat, een koelkast, geitenwollen sokken, een fles Ketchup,tom felton en kiro, een zandloper, en een computer, me familie & vrienden, je moeder, tom&bill en een fucking saai spel soals dit ><, mijn emo-hart en Eva (GEH OF GAY), 3 koeien, heel de wereld, mijn dromen, electriciteit, tv, een eikeltje, een ikeapotlood, Shanice' hond:] , en een sexy eendenzwembandje, Gio, Me mp3 met oplader, een mainstage, een grassprietje ´,NIETS! ^-^ , Yu & Veel winterjassen :9 en Gustav met een grote roze strik :Y)


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Zo'n paal dat voor verbinding zorgt met de telefoon. Dan bel ik naar huis en vraag of ze me mijn laptop met internet brengen. Zo kan ik meteen via internet boodschappen bestellen. :'D

    Ik ga op reis naar Antarctica en ik neem mee ; een beautysalon, een behaarde zwembroek van een yeti, mijn gsm, mijn koe bella en een drilboor, een haartje van mijn kat, een koelkast, geitenwollen sokken, een fles Ketchup,tom felton en kiro, een zandloper, en een computer, me familie & vrienden, je moeder, tom&bill en een fucking saai spel soals dit ><, mijn emo-hart en Eva (GEH OF GAY), 3 koeien, heel de wereld, mijn dromen, electriciteit, tv, een eikeltje, een ikeapotlood, Shanice' hond:] , en een sexy eendenzwembandje, Gio, Me mp3 met oplader, een mainstage, een grassprietje ´,NIETS! ^-^ , Yu & Veel winterjassen :9 en Gustav met een grote roze strik, Zo'n paal dat voor verbinding zorgt met de telefoon. Dan bel ik naar huis en vraag of ze me mijn laptop met internet brengen. Zo kan ik meteen via internet boodschappen bestellen. :'D , me boyfriend


    love is dead and dead is love

    Ik ga op reis naar Antarctica en ik neem mee ; een beautysalon, een behaarde zwembroek van een yeti, mijn gsm, mijn koe bella en een drilboor, een haartje van mijn kat, een koelkast, geitenwollen sokken, een fles Ketchup,tom felton en kiro, een zandloper, en een computer, me familie & vrienden, je moeder, tom&bill en een fucking saai spel soals dit ><, mijn emo-hart en Eva (GEH OF GAY), 3 koeien, heel de wereld, mijn dromen, electriciteit, tv, een eikeltje, een ikeapotlood, Shanice' hond:] , en een sexy eendenzwembandje, Gio, Me mp3 met oplader, een mainstage, een grassprietje ´,NIETS! ^-^ , Yu & Veel winterjassen :9 en Gustav met een grote roze strik, Zo'n paal dat voor verbinding zorgt met de telefoon. Dan bel ik naar huis en vraag of ze me mijn laptop met internet brengen. Zo kan ik meteen via internet boodschappen bestellen. :'D , me boyfriend een waanzinnig dikke nep-bontjas en -muts.


    History is not hatred.