• Het zit dus zo. Ik sta goed voor engels en verveel me daarom nogal in de les. Ik ga dan lopen pratn en blabla.
    We moesten zegmaar opdrachten maken vrijdag. En toen begonnen mn vriendinnekes, die niet zo hoog staan, tegen me te praten.
    Komt die leraar van me, stuurt ie me dur uit. Niet voor straf zegtie, maar omdat ik mensen afleid. >< damn. zij laten zich afleiden. Man, die gast doet toch altijd zo raar tegen mij. >_> en dan mij lachend de klas uitsturen. potverdikkie. ;p
    Hebben jullie ook leraren die zo doen? >_>


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ja dat heb ik ook bij engels. of als ze dan wat vraagt dan wil ik antwoord geven zegt die leraar Ja patricia ga jij er maar eens heel snel uit ;s


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Ja. Onder een betoog kreeg ik op m'n flikker terwijl de meiden achter me aan het praten waren.
    'Ik was helemaal niet aan het praten, ik weet dat degenen die het betoog houden hartstikke zenuwachtig zijn en ik heb er het fatsoen wel voor om mn bek te houden als iemand met knikkende knieen daar staat.' That's what I said.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja):
    Myn wiskundeleraar doet zo tegen my,en nu mag ik donderdag 3uurtjes na komen alleen omdat ik uitleg vroeg aan myn BF


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    * heeft medelijden met jou *


    maar je wil echt niet bij ons in de klas komen met engels !

    dan ga je dood ! *_* serieus ! dat wijf is echt gek ! ze heeft iemand uitgescholden voor kutwijf


    maar als je je bedenkt kom maar :D


    sterkte (flower)


    ' niks is wat het zijn moet '

    * heeft medelijden met jou *


    maar je wil echt niet bij ons in de klas komen met engels !

    dan ga je dood ! *_* serieus ! dat wijf is echt gek ! ze heeft iemand uitgescholden voor kutwijf


    maar als je je bedenkt kom maar :D


    sterkte (flower)

    haha nee dankje. (: dan hou ik het wel uit bij ons. hij is tenminste niet verkeerd om naar te kijken ook al stuurde hij me er uit. ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Zo'n mens van het Time Out doet dat altijd. Voor het laatst praatte iemand tegen mij en toe begon ze zo: "Kathy mond dicht!" Ik werd er zo moe van.
    Maar omdat mijn BF haar nichtje is, zie ik haar echt vaak =.=

    Mijn leraar Duits is gewéldig.
    Ik had mijn boeken niet bij, vandaag en dat vond hij niet zo erg. Toen mocht ik bij Anouk gaan zitten. Iets wat een andere leerkracht nooit zou toestaan want we zijn nogal eh, druk bij elkaar. :'D
    Moesten we samen een opdracht maken en daarvoor moesten we een Duitstalige tekst lezen. Wij heel de tijd lachen, natuurlijk. Zegt Anouk ineens in bekakt Engels 'OH MY LORD, wat staat daar?'. Natuurlijk stond die leerkracht net achter ons en had ze dat niet door. Ik rolde dus bijna van mijn stoel af door het lachen, waardoor Anouk ook hysterisch begon te lachen.
    En dan deed Karen er nog een schepje bovenop. Er stond in dat boek 'verrückt'. Zegt Karen ineens 'Hea, daar denk ik best wel foute dingen bij'. Ik kijk haar even raar aan, heb hem door begin luid gillend te lachen en toen kwam die leerkracht er weer aan. 'Wat is er?'. Antwoord ik: 'Zij... - lach - denkt dat daar -lach - VIEZE DINGEN -lach - instaan' Wordt die leerkracht heeel rood en valt bijna op de grond van het lachen. :'D
    Serieus, hij is geweldig. Maar als anderen dat doen, worden ze er wel degelijk uitgestuurd. :'D

    Mijn leraar Duits is gewéldig.
    Ik had mijn boeken niet bij, vandaag en dat vond hij niet zo erg. Toen mocht ik bij Anouk gaan zitten. Iets wat een andere leerkracht nooit zou toestaan want we zijn nogal eh, druk bij elkaar. :'D
    Moesten we samen een opdracht maken en daarvoor moesten we een Duitstalige tekst lezen. Wij heel de tijd lachen, natuurlijk. Zegt Anouk ineens in bekakt Engels 'OH MY LORD, wat staat daar?'. Natuurlijk stond die leerkracht net achter ons en had ze dat niet door. Ik rolde dus bijna van mijn stoel af door het lachen, waardoor Anouk ook hysterisch begon te lachen.
    En dan deed Karen er nog een schepje bovenop. Er stond in dat boek 'verrückt'. Zegt Karen ineens 'Hea, daar denk ik best wel foute dingen bij'. Ik kijk haar even raar aan, heb hem door begin luid gillend te lachen en toen kwam die leerkracht er weer aan. 'Wat is er?'. Antwoord ik: 'Zij... - lach - denkt dat daar -lach - VIEZE DINGEN -lach - instaan' Wordt die leerkracht heeel rood en valt bijna op de grond van het lachen. :'D
    Serieus, hij is geweldig. Maar als anderen dat doen, worden ze er wel degelijk uitgestuurd. :'D

    dat was me het lesje dan wel, whaha. ;p maar ik ken het. leraren die veel bij bepaalde leerlingen tolereren. meestal doet die leraar engels dat ook bij mij, alleen nu handelde hij in het belang van anderen. =='


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ja, mijn leraar Frans >< Ik kan wel redelijk goed Frans en me bf ook [/we zitten tijdens Frans meestal naast mekaar], dus praten we altijd. Vandaag was weer zo en ineens zegt die leraar zo "En nu gaat Paulien dat eens voor ons uitleggen" Ik wist niet eens waar het over ging. Hij al kwaad op me omdat ik te veel babbelde, en toen mocht ik 2 bladzijde schrijven ><


    Listen to what we're not saying..

    ja ook bij engelsxD
    ik en zo jongen bij mij uit de klas zijn blijven zitten en ik doe nu 4Havo ik kom zelfs van 4vwo dus verveel me dood want ik ben al goed in engels. Dus gaan wij met zn tween kletsen en zachtjes domme opmerkingen maken zoals toen we het over litertatuur hadden. Toen zei de leraar dat water voor schoonheid stond dus zei ik voor de lol tegen hem: jij ebn mijn waterdruppeltjuhxD en toen hoorde onze leraar ons giechelenachtigiets doen en werd ze heel boos op hem. Pas na de les toen iedereen weg was werd ze ook boos op mij.
    Moest me best doen om niet te lachen, zoow lolligxD


    Music is my drug, I need it all the time!

    Ik heb niet zo'n leerkrachten. Onze leerkrachten doen dat eigenlijk niet. (:
    Maar het is wel heel niet eerlijk voor je. ^^
    x