• Is het bij jullie op school ook dat je altijd wel word uitgelachend door buitenlanders... ?? ik bedoel het meeste van de marrokaanse afkomst.. kijk sommige niet maar toch de modepoppetjes lachen me niet uit maar hun wel altijd is dat bij andere ook zo ?? zijn die soms tegen rock ?

    JONGENS IK BEN NIET TEGEN !!LAAT ME DUIDELIJK ZIJN ALLEEN IK EN MIJN VRIENDINNEN VROEGEN ZICH DAT AF !!OKEE??

    DUS GEBEURD HET OOK BIJ JULLIE OP SCHOOL


    ...

    bij mij zijn de buitenlanders cool xP maar ik ga niet zo veel met se om aalleen met een meisje uit mijn klas wat heel lief is xD


    We can only learn to love by loving.

    x') Like, geen enkele buitenlander durft móí uitte lachen. Ik ben namelyk áltyd friends met ze omdat ik zelf ook buitenlander ben. En by ons op school gebeurt dat nooit (: Of ik heb er gewoon nooit iets van gemerkt x'D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Wat? dat is de grootste bullshit wat ik heb gehoord. En nee, maar ik zit ook op een school waar heel weinig buitenlanders zitten

    x') Like, geen enkele buitenlander durft móí uitte lachen. Ik ben namelyk áltyd friends met ze omdat ik zelf ook buitenlander ben. En by ons op school gebeurt dat nooit (: Of ik heb er gewoon nooit iets van gemerkt x'D


    Waarkom jij dan presies vandaan??


    ...

    Kijk mensen jullie moeten nu niet gaan denken dat ik ze haat maar k wil kijken of het ook bij meerdere scholen gebeurd ?? want bij mij op school worden alle TH fans Rockers emo s alto uitgescholden door marrokaanse afkomst


    ...

    (...)

    Waarkom jij dan presies vandaan??

    Nou look, Ik hou het simpel zodat je het snapt maar eigenlyk is het héél ingewikkeld. I'm Pakistaan, Iraans, Turks, Duits &nd a klein beetje Marokkaans (en nog wel meer) maar ik heb maar 2 familie leden ofzeuw daar wonen (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    &nd like, Marokkanen zyn lauw :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Nou look, Ik hou het simpel zodat je het snapt maar eigenlyk is het héél ingewikkeld. I'm Pakistaan, Iraans, Turks, Duits &nd a klein beetje Marokkaans (en nog wel meer) maar ik heb maar 2 familie leden ofzeuw daar wonen (:


    aa oke maar ik wil niet dat je dalijk denkt dat ik daar wat tegen heb hoor maar toevallig bij ons op school hebeurd dat heel veel dat ik en andere worden uitgescholden door marrokaanse afkomst


    ...

    (...)

    aa oke maar ik wil niet dat je dalijk denkt dat ik daar wat tegen heb hoor maar toevallig bij ons op school hebeurd dat heel veel dat ik en andere worden uitgescholden door marrokaanse afkomst

    Gewoon negeren, of stoer terug doen. Dat soort Marokkanen hebben gewoon aandacht tekort (: En als je stoer terug doet nemen ze je op in hun groepje, óf ze laten je met rust (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik ben zelf half buitenlander. Mijn vader is in Turkije geboren. En ik ken iemand die van Turken echt stom behalve mij. Die zegt dat ze allemaal hetzelfde zijn. Al zeg ik het zelf, het is SOMS wel waar. Ze hebben meestal een grote mond enzo. Maar niet altijd, heel veel zijn er HEEL aardig. Ik heb een vriendin die is Marokkaans, ze is echt lachen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ben zelf half buitenlander. Mijn vader is in Turkije geboren. En ik ken iemand die van Turken echt stom behalve mij. Die zegt dat ze allemaal hetzelfde zijn. Al zeg ik het zelf, het is SOMS wel waar. Ze hebben meestal een grote mond enzo. Maar niet altijd, heel veel zijn er HEEL aardig. Ik heb een vriendin die is Marokkaans, ze is echt lachen.


    Okee dan mag je geluk hebben bij mij op school zoeken ze super veel aandacht e schelden iedereen uit die anders is... echt so raar... en als ze zeggen ja wacht maar buiten dan doe je dat en dat staat de neef of de broer er.. en die klopt je dan op de grondd..


    ...

    Ik ben zelf half buitenlander. Mijn vader is in Turkije geboren. En ik ken iemand die van Turken echt stom behalve mij. Die zegt dat ze allemaal hetzelfde zijn. Al zeg ik het zelf, het is SOMS wel waar. Ze hebben meestal een grote mond enzo. Maar niet altijd, heel veel zijn er HEEL aardig. Ik heb een vriendin die is Marokkaans, ze is echt lachen.

    Ghegheghe. Dus ik ben net als al die andere Turkjes :Y) En marokkanen en Paki's &nd Iranen & Duitsers? Cool zeg (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)

    Okee dan mag je geluk hebben bij mij op school zoeken ze super veel aandacht e schelden iedereen uit die anders is... echt so raar... en als ze zeggen ja wacht maar buiten dan doe je dat en dat staat de neef of de broer er.. en die klopt je dan op de grondd..

    Doe gewoon alsof je Mocro bent (:
    Gewoon stoer doen, marokkaanse woordjes gebruiken en tadááá. They'll stop


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Doe gewoon alsof je Mocro bent (:
    Gewoon stoer doen, marokkaanse woordjes gebruiken en tadááá. They'll stop

    Ik zou toch liever niet op de mensen willen gaan lijken die me uitschelden als ik wat anders dan de meeste mensen ben..


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    (...)
    Ik zou toch liever niet op de mensen willen gaan lijken die me uitschelden als ik wat anders dan de meeste mensen ben..

    Ja maar, doe een keer alsof je een van hen bent en ze stoppen wel (:
    En dan kan je gewoon weer door met wat je altyd al doet. Gewoon 1x net als hen doen is genoeg.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3