• Heb ik onder een steen geleefd of? wat??
    http://www.tmf.be/v4/tv/programmas
    ff scrolle naar beneden (:


    You're a Dickhead - Nothing Personal.

    Ik zt er lekker naar te kijken ^___^
    Tom is arro --'
    HAAAAAAAAAT

    Like dat kidn hierboven mij zei. Tom is écht arrogant dat was zo van: 'Jhaa ik had wel verwacht dat we die prijs zouden krijgen maar deed toch alsof ik heel verrast was.' Djezus, en dan nog zeggen dat ze het niet hoog in hun bol krijgen >,<
    Ok en Bill looks like a gay person daarin met dat überlelijke gouden vestje --' Kinderen die vanplnan zijn om die te kopen die DVD 1 goede raad van tante Annelies: Don't buy! Hij suckt!


    I'll Destroy All That You Have.

    het is net gedaaaaan.;D
    Ok ik heb de dvd al gezien. Maar ik kon het niet laten om nog eens te kijken. [:


    It even took me by surprise

    Like dat kidn hierboven mij zei. Tom is écht arrogant dat was zo van: 'Jhaa ik had wel verwacht dat we die prijs zouden krijgen maar deed toch alsof ik heel verrast was.' Djezus, en dan nog zeggen dat ze het niet hoog in hun bol krijgen >,<
    Ok en Bill looks like a gay person daarin met dat überlelijke gouden vestje --' Kinderen die vanplnan zijn om die te kopen die DVD 1 goede raad van tante Annelies: Don't buy! Hij suckt!

    Iemand is het met mij eens; kewll x]
    En ik ga hem niet kopen, een friendin heeft die en ik ga dies es lenen van dur (:
    Ik ga dus uw raad opvolgen ^^
    En ik lette niet op Bill zn jasje (:

    Damn, ben het vergeten -_-
    maar ik heb blijkbaar niet veel gemist als ik de reactie(s) boven mij lees ^^

    x

    ja ze hebben die al gespeeld hah, zo'n klein stukje,, stelde niet veel voor hoor..


    Come to the dark side...We have cookies..

    ik zie het helemaal niet staan [/blind]

    wanneer zou dat komen?


    I did not hit you. I just high-fived your face.