• omg, help!
    Ik heb een vriendje. Hij is super leuk <3 Het is wel een lange afstands realtie.. Hij woont in Friesland, en ik in Noord-Holland. (ga me niet stalken :p)
    Ik chat elke dag met hem. Alleen heb ik een jongen in mijn klas. Hij heet P. Hij is wel aardigg, maar ik weet niet of ik hem leuk vind.
    Let me tell you how we met xp:

    Het was de eerste schooldag. Twee klassen (waarvan eentje mijn klas was :p) , moesten naar een lokaal. Ik had niet goed geluisterd, dus ik wist niet welk lokaal het moest zijn. Ik keek rond of ik nog mensen uit mn klas zag, maar ze waren al weg. Ik zag alleen 1 jongen die ik had gezien op de kennismakingsdag.
    Ik vroeg aan hem, (P.) of hij wist welk lokaal het was. Hij wist t ook niet, dus ik vroeg of we samen zouden zoeken naar lokaal :p
    ( ik wou niet alleen zoeken want ik was verlegen om alleen door de gangen te gaan xDDD Uiteindelijk was het wel een goed idee ;p )
    Ik heb hem daarna niet meer gesproken maar ja xd, iedereen in de klas zei dat hij, P., mij leuk vond.
    T boeide me niet egt veel, maar vond t wel leuk, wnt ik ben niet bepaalt de knapste xd , vind ik :p
    maar waar was ik.. oja ! Hij zat aan de andere kant van de klas, maar mijn vriendinnen zeiden dat hij vaak naar me keek. Laatst, votige week voelde ik hem bij wiskunde naar mij kijken.. Het is echt irri als je moet doen alsof je niet weet dat iemand naar je staart xdd je wilt kijken maar dan ja xdd

    uhhh, hij zit al een tijdje voor me met een andere klasgenoot, want we hbbn vaste plekken. Hij draaiit zich te vaak om, maar het is wel heel gezellig. Alleen de docenten vinden het irritant xD in bijna elke les worden we gewaarschuwd xd mensen kijken ons dan raar aan xD Een keer, bij engels moesten we nablijven!!! hahahahahha ! De docent mag ons niet xd
    ook draaiide hij zich een keer om, en toen keek hij me aan, hij heeft mooiie ogen :$ Ik keek hem natuurlijk ook aan, en toen moest ie lachen xd idk maar volgens mij wist ie niet wat je op zo'n moment moet doen. xD ik lachte terug en toen draaide hij zich weer om en ging veder met schoolwerk xDD

    Oja ! maar, hij heeft een vriendin, een paar dagen later nadat mensen zeiden dat hij mij leuk vond. Ze zeggen dat hij alleen met d'r heeft, omdat ze knap is. Ja oke, ze is wel knap, maar idk. Wrm ben ik niet knap as hell ?!?!


    Is dit jaloesie..? idk
    Do i like him..? idk
    Ga ik 'vreemd' ? idk
    Ben ik weird? waarschijnlijk wel xDDD
    Am i pretty..? i hope.. :S


    please help me (A)
    ps. sorry voor zoveel tekst xd


    I even don't know what my feelings are.. xo

    Too much smilies.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dat is wel een verwarrende situatie.
    Maar P heeft een vriendin, ondanks dat er gezegd is dat hij jou leuk vond, dat hoeft dan niet meteen zo te zijn, want je hebt het niet uit zijn mond horen komen. Je hoorde het via via. Als ik jou was zou ik P vergeten. Jij hebt een vriend en hij een vriendin. Het kan zijn dat het een opvlieging is of omdat je je vriendje mist, juist omdat hij zo ver weg woont. Afstandsrelaties zijn niet makkelijk. Ik zelf heb er ook een tijdje een gehad, maar dat was uiteindelijk gewoon niet te doen en het gevoel ging weg. Het is belangrijk dat je eraan blijft werken en elkaar zo vaak mogelijk probeert te zien, anders groei je uit elkaar en is dat niet goed voor jullie relatie. Je mag best naar andere jongens kijken, maar ga geen verbeeldende gevoelens ontwikkelen. Probeer aan je eigen relatie te werken.
    Al zou je P leuk vinden, dan nog kan het niets worden. Ga na wat je voor je eigen vriend voelt. Als je niets voor hem voelt hou je hem aan het lijntje en dat is ook weer niet te bedoeling. Kennelijk kijk je naar andere jongens en dan zit er dus iets niet goed in je huidige relatie.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ten eerste is het een beetje vervelend dat je zoveel emoticons in het midden van je tekst gaat gooien en de helft van de keren msn taal gebruikt. Dat leest niet lekker.
    Ten tweede; je bent 13. Laat het hebben van een vriendje nog even liggen tot je wat ouder bent en geniet van je kindertijd.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    P. heeft een vriendin. Jij hebt een vriend. Blijf van hem af. Hoe moeilijk is het om logisch na te denken?
    Daarbij, gebruik niet zoveel smilies.

    That's all I have to say.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 15:48 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Uhm, volgens mij ben je jaloers op het feit dat dat meisje 'knap' is, voor de rest snapte ik niet veel van wat je nu precies bedoelde.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Theodora schreef:
    Ten eerste is het een beetje vervelend dat je zoveel emoticons in het midden van je tekst gaat gooien en de helft van de keren msn taal gebruikt. Dat leest niet lekker.
    Ten tweede; je bent 13. Laat het hebben van een vriendje nog even liggen tot je wat ouder bent en geniet van je kindertijd.

    +
    De helft van de tekst heeft totaal niks te maken met het "probleem", wat me ook nogal stoort.
    De leraar vind je irritant, je moest nablijven bij Engels,

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 15:56 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    hmm jaaah ik heb teveel smileys gebruikt xDD hmm... kaayy, thnz voor jullie advies ! xx Vanessa


    I even don't know what my feelings are.. xo


    ^Wise words.
    Bovendien ben je nog heel jong. Ik zou me niet eens bezig houden met relaties op die leeftijd.

    Slotje -> Op aanvraag van de topicstarter.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.