• Myn nieuwe serie is er:
    Tom Can prove them wrong.

    http://www.quizlet.nl/quiz/260093/tomltigtcanltigt-prove-them-wrongchristmas/

    Wie hem doet krygt een muffin (:

    The story goes about:
    Het gaat over Alysha*, een eenzame en ongelukkige dame van 18. Iedere jaar weer, tydens kerst zit ze alleen thuis. Niemand die haar ooit een bezoekje brengt. Dát willen ze niet, want erg gezellig is Alysha dan ook niet. In het dorpje gaat het gerucht dat Alysha nog nooit liefde gekend heeft. Het enige wat Alysha heeft, is een hond. Wanneer Bill en Tom op bezoek gaan in dit kleine dorpje bellen ze als eerst aan by Alysha. Zo gemeen en kil als ze is stuurt ze hun weg. Maar Tom is niet weg te slaan. Telkens weer blyft hy by haar deur staan. Hoe vaakt ze ook snauwt en scheld en alles doet op Tom weg te krygen. Het lukt maar niet. Urenlang zit Tom daar totdat ze hem binnen laat. Het begint wat styfjes, maar uiteindelyk lukt het Tom om vriendschap met deze harteloze dame te sluiten. Hy wil bewyzen dat ze wél liefde kent en dat ze wél aardig is. Maar hoe gaat hy dat bewyzen tegen over de rest? (:



    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Wel kyken, maar niet maken he? ):


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    *gaat maken als zij haar serie maakt*


    We can only learn to love by loving.

    Deal dudette (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Deal dudette (:


    Okie xD


    We can only learn to love by loving.

    Tom can prove Bill isn't gay.

    Sorry, die sprong èven in mijn hoofd.


    I recycle my thoughts.

    Tom can prove Bill isn't gay.

    Sorry, die sprong èven in mijn hoofd.

    OMYGOSH! DUDE DAAR GA IK EEN SERIE OVER MAKEN!

    Het was de dag dat de hele wereld Bill de rug toekeerde. Behalve TH zelf. Overal werd gezegd dat Bill gay was. Terwyl hy beweerde dat hy het niet was. 2 meiden; Eva & Rose zeiden dat Bill het wel was omdat hy zó van shoppen hield. Dus Bill ging niet meer shoppen. Steeds meer geruchten kwamen er en zelfs Gustav & Georg begonnen te geloven dat Bill gay is. Maar Tom bleef in Bill geloven. En hy zál de hele wereld laten zien dat Bill níét Gay is! Maar Rose & Eva willen hem in de weg staan :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    OMYGOSH! DUDE DAAR GA IK EEN SERIE OVER MAKEN!

    Het was de dag dat de hele wereld Bill de rug toekeerde. Behalve TH zelf. Overal werd gezegd dat Bill gay was. Terwyl hy beweerde dat hy het niet was. 2 meiden; Eva & Rose zeiden dat Bill het wel was omdat hy zó van shoppen hield. Dus Bill ging niet meer shoppen. Steeds meer geruchten kwamen er en zelfs Gustav & Georg begonnen te geloven dat Bill gay is. Maar Tom bleef in Bill geloven. En hy zál de hele wereld laten zien dat Bill níét Gay is! Maar Rose & Eva willen hem in de weg staan :Y)

    AAAAH, MAAR IK WIL DE GOOD-GUY ZIJN. (krul)


    I recycle my thoughts.

    ^^ *ligt plat om story*

    maar rosiee.. ik kan al heel lang so schrijven ?? weetkveel xD


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    AAAAH, MAAR IK WIL DE GOOD-GUY ZIJN. (krul)

    Nou, dan zó:
    Het was de dag dat de hele wereld Bill de rug toekeerde. Behalve TH zelf. Overal werd gezegd dat Bill gay was. Terwyl hy beweerde dat hy het niet was. 2 meiden; Nicol & Rose zeiden dat Bill het wel was omdat hy zó van shoppen hield. Dus Bill ging niet meer shoppen. Steeds meer geruchten kwamen er en zelfs Gustav & Georg begonnen te geloven dat Bill gay is. Maar Tom bleef in Bill geloven. En hy zál de hele wereld laten zien dat Bill níét Gay is! Maar Rose & Nicol willen hem in de weg staan. Tom is opweg naar het énige meisje dat hun kan helpen om te bewyzen dat Bill níet gay is: Eva!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ^^ *ligt plat om story*

    maar rosiee.. ik kan al heel lang so schrijven ?? weetkveel xD

    En dat zeg je nú pas? Ö


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Nou, dan zó:
    Het was de dag dat de hele wereld Bill de rug toekeerde. Behalve TH zelf. Overal werd gezegd dat Bill gay was. Terwyl hy beweerde dat hy het niet was. 2 meiden; Nicol & Rose zeiden dat Bill het wel was omdat hy zó van shoppen hield. Dus Bill ging niet meer shoppen. Steeds meer geruchten kwamen er en zelfs Gustav & Georg begonnen te geloven dat Bill gay is. Maar Tom bleef in Bill geloven. En hy zál de hele wereld laten zien dat Bill níét Gay is! Maar Rose & Nicol willen hem in de weg staan. Tom is opweg naar het énige meisje dat hun kan helpen om te bewyzen dat Bill níet gay is: Eva!

    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. (cat)


    I recycle my thoughts.

    (...)
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. (cat)

    Dude!
    Dat verhaal ga ik maybe doen! Ff topic openen en kyken wat de rest ervan vindt :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    @Rose
    ja xD

    en NU IS DAT VERHAAL GENIAALL xD
    en hij moet echt online komen vind ik xD dus typpen jij xD


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Dude!
    Dat verhaal ga ik maybe doen! Ff topic openen en kyken wat de rest ervan vindt :Y)

    GAAF.
    Ohhhhhhhhhh wat ben ik toch goed.
    Even mijn ego strelen, geef me een momentje..


    I recycle my thoughts.

    (...)
    GAAF.
    Ohhhhhhhhhh wat ben ik toch goed.
    Even mijn ego strelen, geef me een momentje..

    O.o en dan vinden se mij egoistisch.. *diep beledigd*


    We can only learn to love by loving.