• Ik heb dus ruzie met mijn ouders. Waarom weet ik niet eens meer. Ze vinden dat ik mezelf in gevaar stort, waarmee ze dus volgens mij willen zeggen dat allesz mijn eigen schuld is. Geloof het of niet, maar dit is de eerste keer dat ik echt ruzie heb met mijn ouders, en ik vind het zo niet leuk.. En mijn zusje word er helemaal raar van,.. Maar ik kan er niets aan doen, als ik eenmaal aan het schreeuwen ben houd ik ook niet meer op..

    Wat moet ik nou,?
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik weet het niet, ik heb zelf nog nooit ruzie gehad met mijn ouders.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik weet het niet, ik heb zelf nog nooit ruzie gehad met mijn ouders.

    Wees daar blij mee, het voelt alsof ze me niet meer mogen,. alsof ze me overal de schuld van geven, en dat voelt niet goed.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Barst voor hun neus zomaar in tranen uit. Dan gaan ze ineens met heel andere ogen naar je kijken. Dan zien ze je niet meer als de ijskoude bitch die schreeuwt.

    (...)
    Wees daar blij mee, het voelt alsof ze me niet meer mogen,. alsof ze me overal de schuld van geven, en dat voelt niet goed.

    Yeah, same here.

    Barst voor hun neus zomaar in tranen uit. Dan gaan ze ineens met heel andere ogen naar je kijken. Dan zien ze je niet meer als de ijskoude bitch die schreeuwt.

    Hm, ik huil niet in gezelschap, en ik ben geen bitch, maar oke, het is iets.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hoe weet je dat ze willen zeggen dat alles jouw schuld is? Volgensmij DENK je dat, maar je weet het niet. Vlucht de volgende keer gewoon naar je kamer en sluit je daar op.

    Hoe weet je dat ze willen zeggen dat alles jouw schuld is? Volgensmij DENK je dat, maar je weet het niet. Vlucht de volgende keer gewoon naar je kamer en sluit je daar op.

    Maar dan gaat dat gevoel ook niet weg, en misschien denk ik dat wel, maar voor mij voelt het wel echt,!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Wees daar blij mee, het voelt alsof ze me niet meer mogen,. alsof ze me overal de schuld van geven, en dat voelt niet goed.

    Oke, ik ben blij.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    (...)
    Oke, ik ben blij.


    =D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)

    =D

    Zo wil mijn tante eens dat ik met deuren ga slagen, ruzie maken met mijn ouders. Gewoon omdat ik het nog nooit heb gedaan. Ze wil eens laten weten aan mijn ouders hoe het voelt. Omdat ik een mijn zus veel te braaf zijn voor een puber. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    (...)
    Zo wil mijn tante eens dat ik met deuren ga slagen, ruzie maken met mijn ouders. Gewoon omdat ik het nog nooit heb gedaan. Ze wil eens laten weten aan mijn ouders hoe het voelt. Omdat ik een mijn zus veel te braaf zijn voor een puber. x'D

    Gewoon niet aan beginnen


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Gewoon niet aan beginnen

    Doe ik ook niet.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker