• Komt er zo'n gast langs lopen met zn broek laaghangen.
    Gaat mn pa zeggen wat is er met die jongelui van tegenwoordig dat ze die broeken zo laag hangen.
    Als er zo iemand bij mij zou werken zou ik hem de hele dag uitlachen.


    Nou ik kom niet meer bij van het lachen :'D


    the world is filled with people that we dont understand

    Die jongens hebben stijl :9~


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Vaders :')
    De vader van een jongen uit me klas noemde hem homo omdat hij een roze onderbroek aanhad, haha.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ach ja..dat zeggen zoveel ouders van tegenwoordig :'D

    Dat is nog niets ;p
    De moeder van een vriendin, is toen achter zo'n jongen aangelopen, en heeft zijn broek omhoog gehezen. ;p
    en wij stonden erbij. Dát is pas erg ;p


    To infinity and beyond •

    ik snap niet dat jongens dat 'mooi' vinden.. Ik zeg altijd net iets te hard dat ze in hun broek hebben gescheten of dat ze geen enkele moeite meer doen om hun broek op te hijsen naar de toiletgang


    La credenza è una medicina contro il timore

    Dat zegt mijn vader ook altijd :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    CarmineG schreef:
    Die jongens hebben stijl :9~

    Stijl? Lol.


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Ik vind het maar niks.. Er is een jongen uit mijn klas en die heeft hem onder zijn reet hangen! Als tie gaat zitten zie je bijna heel zijn reet over zijn broek hangen.. En ook al is het minder erg als bij hem.. Ik vind het niks (: wat is er nou zo sexy aan eej onderbroek??


    My heart is yours and so am I

    Een klein beetje is niet zo erg, maar als je de halve (roze) onderbroek kan zien heb ik zoiets: KOOP EEN BROEK DIE PAST JA!


    It's time to be happy again.

    Ik ben zo blij dat mijn vriendje dat niet doet, want meestal zie je die halve reet eruit hangen.. Bah. Nee, ik heb het niet zo op uithangende konten. ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nightingale schreef:
    Een klein beetje is niet zo erg, maar als je de halve (roze) onderbroek kan zien heb ik zoiets: KOOP EEN BROEK DIE PAST JA!

    haha geniaal xp

    Mijn pa heeft zelf ook wel eens zijn broek laaghanden dusja xp


    Vampire Heart.

    Ik vind dat zo op niks trekken. Mijn neef heeft dat zo nu en dan ook wel eens en ik heb dan echt de neiging dat omhoog te gaan trekken. Een keer heb ik dat eens gedaan en dat gaf echt voldoening ofzo. :Y)

    Ik vind dat altijd wel cool staan bij jongens, vooral als er dan zo'n roze onderbroek uitsteekt. _O_


    *insert philosophical cringe expression here*

    Daar stoor ik me best aan, eigenlijk.
    Soms is jet wel leuk om te zien hehehe. Maar soms lopen ze echt krom en dan trekken ze hun broek nog wat lager dat ik hun bovenbenen bijna zie.


    All this dampness is damp.