• ja leg ff uit xD

    iets met Bill dat hij nog maar 45 kilo weegt :O? en dat ze gezondheid achteruit gaat...?
    wrm?
    ik vat het sowieso helemaal niet x'D

    who can explain ._.?(ik weet niet hoe je explain schrijft oke :W )


    don't Worry...Be gay.

    Ik weet het niet echt. Ik geloof dat het wel meevalt. Als het zo is, gaan ze heus wel maatregelen nemen. Maar ik vind het wat minder dat het steeds overal rond gaat. Ik denk dat het gewoon een gerucht is en Bill dat gewoon een beetje zat is. Er word ook steeds gezegd dat hij vanalles verbouwd. Geloven jullie dat dan ook?

    Ik word hier wel gek van hoor
    heeft Bill dit ooit zelf toegegeven? (nee, Duh, zal ik ook niet doen, domme vraag)
    En hoe komen ze erbij?
    als je minder weegt betekent dat niet dat je gelijk boulima ofzo hebt


    hhhh woah

    Ik word hier wel gek van hoor
    heeft Bill dit ooit zelf toegegeven? (nee, Duh, zal ik ook niet doen, domme vraag)
    En hoe komen ze erbij?
    als je minder weegt betekent dat niet dat je gelijk boulima ofzo hebt

    Uhu, sorry hoor :S

    ik vraag het alleen ^^ bijna al die TH fan's hebben in hun naam : NEE BILL:O ore something like that.
    en dan zeggen ze dus dat. me vriendin zei oo kdat ze er ene foto van had gezien in een of ander tijdschrift.
    en zelf ik weet dat hij geen annorexia ore something heeft x'D
    maar oke.


    don't Worry...Be gay.

    Hij valt morgen dood neer.

    Oke?

    Kap gewoon met zeuren.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Wowwowwow!
    mag ik hier niks vrage ofso :'|?
    iets vrage en ik Zeur!

    weet ik dat ook weer voor de volgende keer ,uhu.

    laat dit topic maar sluiten ,want anders komt er ruzie en dan heb ik alles natuurlij kweer gedaan =,=.
    Mygod :']


    don't Worry...Be gay.

    Wowwowwow!
    mag ik hier niks vrage ofso :'|?
    iets vrage en ik Zeur!

    weet ik dat ook weer voor de volgende keer ,uhu.

    laat dit topic maar sluiten ,want anders komt er ruzie en dan heb ik alles natuurlij kweer gedaan =,=.
    Mygod :']


    Zulke topics zijn er al vaak zat geweest. Vind je het logisch dat we er hier op ten duur gek van worden en zo reageren? ._.
    Naja, dat is alleen bij dit onderwerp zo. Voor de rest kun je hier wel normaal wat vragen. Maar de vraag of Billa anorexia heeft is hier al een paar duizend keer langsgevlogen. (8

    En dit was.... DE Preek van Geesz.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    omg
    dat is dus iets wat ik niet wist O_<
    echt zoveel ? omg ik wist dat er wel wat topics over waren,maar echht zoveel dat je er gek van word...x]


    don't Worry...Be gay.

    omg
    dat is dus iets wat ik niet wist O_<
    echt zoveel ? omg ik wist dat er wel wat topics over waren,maar echht zoveel dat je er gek van word...x]


    Nee, ik overdrijf. :'p
    Maar wel heel vaak, ja. De mensen die vaak op het forum zitten ergeren zich er dood aan. Nouja, de mensen waarvan ik de reacties lees. 8)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Het is heel simpel
    bill schijnt door alle stress zoveel af te vallen dat hij nog maar 45 kilo weegt
    ook zeggen ze dat hij anorexia heeft (niet meer eten dus)

    Maar, misschien komt hij nu weer wat aan. Nu hij op vakantie gaat/is naar Ibiza x'D

    Daar komt hij vast weer even tot rust en is hij niet meer zo gestresst, en misschien komt hij dan wat aan.^^

    Maar, volgens mij klopt het ook niet helemaal, want hij ziet er niet normaal uit. Maar zo ongezond nou ook weer niet.

    Maarja, dat denk ik dan eh x'D


    Tears falling down because you break my heart...