• Een nieuwe poging voor de meeting in Leuven.

    Wie en wanneer?
    Omdat mij het handigst lijkt om te beginnen met te kijken op welke dag iedereen wel kan en dan kunnen we kijken op welke datum. Ik stel voor het vanaf 20u te doen, tenzij dat de meeste mensen op zaterdag- of zondagmiddag kunnen, maar dat denk ik niet.

    Maandag
    Dinsdag
    Woensdag
    Donderdag
    Vrijdag
    Zaterdag
    Zondag


    Waar en wat?
    In Leuven, op de trappen van het stadhuis. Dat is denk ik toch wel een handige plaats. En vanaf daar kijken we wel. Als er suggesties zijn, zijn die altijd welkom, maar ik denk dat er sprake was van ergens te gaan drinken en eventueel spellen te spelen.

    Leuven is niet ver binnen België, vanaf de grote stations, en ook vanuit Nederland is het prima te doen vanaf Eindhoven en zuidelijker. Als je vragen hebt hoe je in Leuven moet geraken, kun je me altijd pb'en.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Jammer, Leuven is echt te ver weg voor mij! D:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik wil wel komen :'D


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik zit op kot in Geel. Normaal geraak ik daar wel met de trein.
    Maar mij lijkt 20u wel laat als je van verder weg moet komen. Want mijn laatste trein zal ergens voor 23u zijn dan.
    Ofja, ik weet niet wat de bedoeling is om daar te doen. Want ik ben niet de persoon die een nachtje gaat doordoen tot 6u op café. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik zit op kot in Geel. Normaal geraak ik daar wel met de trein.
    Maar mij lijkt 20u wel laat als je van verder weg moet komen. Want mijn laatste trein zal ergens voor 23u zijn dan.
    Ofja, ik weet niet wat de bedoeling is om daar te doen. Want ik ben niet de persoon die een nachtje gaat doordoen tot 6u op café. :')


    Ik ook niet hoor. (:
    Voor mij kan het best vroeger. Ik heb sowieso niet tot zo laat les. Ik denk dat dat misschien nog van meerdere quizletters het probleem is, 20 uur is inderdaad nogal laat. Zijn er dagen waarop jij vroeger kan, Manon?


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    (...)

    Ik ook niet hoor. (:
    Voor mij kan het best vroeger. Ik heb sowieso niet tot zo laat les. Ik denk dat dat misschien nog van meerdere quizletters het probleem is, 20 uur is inderdaad nogal laat. Zijn er dagen waarop jij vroeger kan, Manon?


    Maandag en dinsdag ben ik om 16u klaar, woensdag om 18u30 en donderdag om 18u. Dus meestal wel later. Dan moet ik er nog naar toe en heb ik nog niet gegeten.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Maandag en dinsdag ben ik om 16u klaar, woensdag om 18u30 en donderdag om 18u. Dus meestal wel later. Dan moet ik er nog naar toe en heb ik nog niet gegeten.


    Hmm.... En als we eventueel eerst samen naar de alma of zo zouden gaan? of ergens met lekker eten. Zo kan het eventueel wel wat vroeger. Als we nu in de macdonalds (als voorbeeld/hoeft dat niet per se te zijn), zouden nemen als locatie dan, in plaats van een café? Dan kunnen we eventueel nog iets gaan drinken, na gegeten te hebben? Wat denk je? (;

    [ bericht aangepast op 11 maart 2015 - 23:03 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    (...)

    Hmm.... En als we eventueel eerst samen naar de alma of zo zouden gaan? of ergens met lekker eten. Zo kan het eventueel wel wat vroeger. Als we nu in de macdonalds (als voorbeeld/hoeft dat niet per se te zijn), zouden nemen als locatie dan, in plaats van een café? Dan kunnen we eventueel nog iets gaan drinken, na gegeten te hebben? Wat denk je? (;


    Dat is wel een goed idee.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mij maakt de locatie niet zo uit, als ik het maar te voet kan vinden vanaf het station. :')
    Ik wist niet dat Leuven een McDo ha. =P

    Ik zal eens mijn laatste uren per dag opschrijven. Ma: 22u; Di: 15.25; Woe: 22u; Do: 16.35; Vrij 14.25. Dus in principe gaan voor mij de dinsdagen en vrijdagen. donderdagen heb ik veel vergadering en gaan we daarna gezamenlijk door naar de TD. =)
    Of in het weekend. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Mij maakt de locatie niet zo uit, als ik het maar te voet kan vinden vanaf het station. :')
    Ik wist niet dat Leuven een McDo ha. =P

    Ik zal eens mijn laatste uren per dag opschrijven. Ma: 22u; Di: 15.25; Woe: 22u; Do: 16.35; Vrij 14.25. Dus in principe gaan voor mij de dinsdagen en vrijdagen. donderdagen heb ik veel vergadering en gaan we daarna gezamenlijk door naar de TD. =)
    Of in het weekend. =P


    Leuk dat je er zo bij kunt zijn! (:
    De MacDonalds ligt in de Kortestraat en die mondt uit op de markt. Dus dan kunnen we gewoon bij het stadhuis (= op de markt) afspreken. (:
    Als je het station uitkomt heb je recht voor je de Bondgenotenlaan (winkelstraat), als je die rechtdoor helemaal uitloopt kom je vanzelf uit op de markt. (:
    Dinsdag lijkt mij dan tot nu toe het best. Ik heb les dan tot 18 uur, maar in het centrum en meestal stopt hij iets vroeger, dus om 18 uur misschien? Is dat goed voor iedereen?


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Mijn/een trein zou om 18.02 aankomen, normaal.
    Ik kan doorgaans mijn weg wel goed vinden en Leuven centrum is toch zo groot niet? =)
    Dan ga ik Leuven eens onveilig maken! Want als ik ooit in Leuven ben, zit ik op de Dijle. En daarmee weet ik dat er een Arendsberg is vlak aan het materialenkot met allemaal kajaks. En zo ver rijkt mijn kennis over Leuven! :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Mijn/een trein zou om 18.02 aankomen, normaal.
    Ik kan doorgaans mijn weg wel goed vinden en Leuven centrum is toch zo groot niet? =)
    Dan ga ik Leuven eens onveilig maken! Want als ik ooit in Leuven ben, zit ik op de Dijle. En daarmee weet ik dat er een Arendsberg is vlak aan het materialenkot met allemaal kajaks. En zo ver rijkt mijn kennis over Leuven! :Y)


    Dat is goed, we zullen wel op je wachten dan! (:
    Wel, Leuven centrum... Leuven op zich is al :Y). Niet wat je groot kunt noemen.
    De Dijle? Wat is dat? Is dat die vaart? Ik wist niet eens dat die bestond, tot mijn vriendinnen het daar gisteren over hadden. Heel onaangename buurt naar het schijnt, maar ik zal je niet tegenhouden. Als jij onveilig wilt gaan doen. Maar ik ga niet mee =P


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    (...)

    Dat is goed, we zullen wel op je wachten dan! (:
    Wel, Leuven centrum... Leuven op zich is al :Y). Niet wat je groot kunt noemen.
    De Dijle? Wat is dat? Is dat die vaart? Ik wist niet eens dat die bestond, tot mijn vriendinnen het daar gisteren over hadden. Heel onaangename buurt naar het schijnt, maar ik zal je niet tegenhouden. Als jij onveilig wilt gaan doen. Maar ik ga niet mee =P

    De Dijle is een rivier. Ik ben een kayakker. Ik ken de riviertjes van vele steden beter dan de gemeente zelf. :Y)
    Al zou ik niet weten waar precies dat kotje ligt in Leuven. Alleen dat het vlak aan Arendberg is. :')
    http://static.skynetblogs.be/media/44757/4183607359.JPG


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    De Dijle is een rivier. Ik ben een kayakker. Ik ken de riviertjes van vele steden beter dan de gemeente zelf. :Y)
    Al zou ik niet weten waar precies dat kotje ligt in Leuven. Alleen dat het vlak aan Arendberg is. :')
    http://static.skynetblogs.be/media/44757/4183607359.JPG


    Je kajakt daar?! Dat is super mooi! Maar over welke dag gaat het nu?

    [ bericht aangepast op 12 maart 2015 - 22:07 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Je kajakt daar?! Dat is super mooi! Maar over welke dag gaat het nu?

    Ik heb er een paar keer gevaren ja.

    Het ging over dinsdagen. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Al een voorstel voor een datum?


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.