• Woorden waar anderen niet tegen kunnen, ik snap dat niet. Iemands zwakke plek zoeken vind ik zo zwak,.. Sommige woorden daar moet je niet mee schelden. Zo was er net weer eentje die me hoer noemde, ik weet echt niet wat ik diegene misdaan heb, en snap ook niet waaorm nou weer net dat woord. Maar oke.
    Ik vind gewoon dat je niet meteen moet beginnen met schelden.[/dat ik dat nog eens moest gaan zeggen.]
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik scheld altijd, ik zie het als versterkingen van mijn woorden en als iemand mij een hoer noemt mogen zij dat lekker doen. Ik heb nooit begrepen waarom mensen moeite hebben met het scheldwoord zoals kanker, ik scheld er zelf niet mee, maar als iemand kklauw zegt kan het me niet boeien. Heb zelf meerdere mensen aan kanker verloren, maar ik.. negeer het gewoon. Waarom ben je als je scheld zielig? Ik heb liever dat mensen mij helemaal de tering[sorry you guys, helemaal verrot?] schelden dat dat iemand zijn agressie op mij afreageerd. Al vind ik van mezelf wel dat ik te veel scheld =3 mar als je iemand een stommerd noemt komt dat zo knullig over X'V
    Edit: oh en mensen even ter info ik scheld altijd mijn vrienden uit ik scheld zowat nooit om mensen echt pijn te doen, discuseren is gewoon veel leuker:Y) dan lijden ze meer >=]


    BAM!

    (...)

    wist die persoon dat er iemand daaraan dood was gegaan?? weetje als die dat wist dan... vind ik dat nogal laag... je weet dan toch dat je iemand kwetst, toch??...[/mijn mening] En eigenlijk ben ik het best wel met jou eens!

    x

    Ik vind dat het niet uitmaakt ofdat die persoon het wist of niet, met zoiets scheld je gewoon niet.Ze schelden toch ook niet met Aids of Milaria, waarom dan wel met Kanker ?


    The soul needs autumn.

    Ja idd. Ik kan dat ook echt niet hebben. Bij mij in de klas zijn er ook van die kinderen, en dan vooral jongens. >.<


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.