• Woorden waar anderen niet tegen kunnen, ik snap dat niet. Iemands zwakke plek zoeken vind ik zo zwak,.. Sommige woorden daar moet je niet mee schelden. Zo was er net weer eentje die me hoer noemde, ik weet echt niet wat ik diegene misdaan heb, en snap ook niet waaorm nou weer net dat woord. Maar oke.
    Ik vind gewoon dat je niet meteen moet beginnen met schelden.[/dat ik dat nog eens moest gaan zeggen.]
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Ik vraag maar niet waarom ze me zo noemt, omdat ik dat woord niet nog een keer hoef te hebben,


    daar ben ik het weer mee eens!

    (...)
    Be happy dat je nog niet dood bent, als ze het lukt dan doe ik ze wat, ga ik ze stuk voor stuk castereren, en daarna verbranden levend!

    Nou weetje, soms heb ik liever wel dat ik gewoon neergestoken werd en dan dood ging. Ik kan niet normaal, in myn eentje meer over straat. Mensen proberen me neer te steken, dood te rammen &nd ze willen zelfs over me heen ryden >,<


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Niet te snel oordelen lieverd.

    Ik bedoel alleen de domme mensen qua schelden en stuff. Niet domme mensen die niet goed kunnen leren of mensen als Paris Hilton (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Nou weetje, soms heb ik liever wel dat ik gewoon neergestoken werd en dan dood ging. Ik kan niet normaal, in myn eentje meer over straat. Mensen proberen me neer te steken, dood te rammen &nd ze willen zelfs over me heen ryden >,<

    Naar de politie gaan dat helpt, ik ben ook zo goed als van mijn stalker af, hij heeft een een of ander verbod, mag niet dichter dan 200 meter bij me in de buurt komen ofzo,.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Daarnet nog, ik zetten in een toppic dat er soms gewoon wat meer respect moet zijn bij sommige gesprekken in een toppic. Zei ineens een meisje tegen me: Omdat jij een Saai pietje bent mogen wij nog geen plezier maken ofzo?
    Ik begrijp dat je plezier wil maken, maar je moet nog steeds alles kunnen onderscheiden en zien waar je serieus moet zijn, en waar je eens kan lachen ook.


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    plezier hebben ,is maar respectloos doen ofso =,=


    don't Worry...Be gay.

    Daarnet nog, ik zetten in een toppic dat er soms gewoon wat meer respect moet zijn bij sommige gesprekken in een toppic. Zei ineens een meisje tegen me: Omdat jij een Saai pietje bent mogen wij nog geen plezier maken ofzo?
    Ik begrijp dat je plezier wil maken, maar je moet nog steeds alles kunnen onderscheiden en zien waar je serieus moet zijn, en waar je eens kan lachen ook.



    maar je moet toch weten waar je grenzen zijn?? teminste dat denk ik.... als je dat niet weet kan je zelfs iemand eigenlijk uitschelde ofzo.. maar je hebt het eigenlijk niet zo bedoeld of je weet niet dat je het doet....denk dus goed na bij wat je doet...(nerd)maar ff sereneus... ik denk wel dat je dat moet doen...^^

    veel mensen schelden ook met kanker:S
    sinds een paar dagen weet ik dat mn moeder dat heeft en dat ze niet meer beter word..
    nu valt het heel erg op dat heel veel mensen daar mee schelden.


    <3

    (...)
    Naar de politie gaan dat helpt, ik ben ook zo goed als van mijn stalker af, hij heeft een een of ander verbod, mag niet dichter dan 200 meter bij me in de buurt komen ofzo,.

    Ik heb al straat verbod tegen 14 mensen dude (:
    Maar dan gaan ze zich verkleden of gaan ze meswerpen ):


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Ik heb al straat verbod tegen 14 mensen dude (:
    Maar dan gaan ze zich verkleden of gaan ze meswerpen ):

    Aah, niet aangedacht, neem een bodygard,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Aah, niet aangedacht, neem een bodygard,


    *komt sich mee bemoeien*
    ja neem mij.. ik sla iedereen so in mekaar n.n


    We can only learn to love by loving.

    (...)


    maar je moet toch weten waar je grenzen zijn?? teminste dat denk ik.... als je dat niet weet kan je zelfs iemand eigenlijk uitschelde ofzo.. maar je hebt het eigenlijk niet zo bedoeld of je weet niet dat je het doet....denk dus goed na bij wat je doet...(nerd)maar ff sereneus... ik denk wel dat je dat moet doen...^^


    Héé. Ik Snap je niet. :')


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    veel mensen schelden ook met kanker:S
    sinds een paar dagen weet ik dat mn moeder dat heeft en dat ze niet meer beter word..
    nu valt het heel erg op dat heel veel mensen daar mee schelden.


    wat erg van je moeder! Ik weet alleen niet hoe ik moet zeggen sterkte ermee... ow wacht ik zeg het nu... sterkte ermee!! Echt waar! Ik denk dat ik wel weet hoe het is... een vriendin van mij haar vader heeft ook kanker... hij kan ook niet meer beter worden.... echt heel erg vind ik dat...!
    Sterkte!!
    x

    (...)

    *komt sich mee bemoeien*
    ja neem mij.. ik sla iedereen so in mekaar n.n

    GHEHE me to :Y)
    maar de meeste mensen schelden over MSN

    hoe zielig ?
    soory hoor, als je maar ene beetje lef hebt zeg je het gwn meteen recht in me gezicht in plaats vna over msn =,=


    don't Worry...Be gay.

    ik kan er ook niet tegen als mensen met ziektes spotten.
    dan denk ik van; kind je weet niet hoe zo'n woord pijn kan doen, ik hoop dat iemand uit je omgeving het krijgt dan piep je wel anders.
    dat is hard maar dan leren ze wel iets :Y)


    when words fail, music speaks.