• Haaai poeperrzz ^-^
    Ok ik zat zo ff na te denken terwijl ik profielen bekeek en kwam op een conclussie die ik hieronder ga uitleggen. Het gaat over beroemde personen alright? Here we go 8D
    Ok hoe komt het eigenlijk dat wij zo opkijken naar al die 'beroemde' kinders? Cuz, dat zijn eigenlijk ook maar mensen right? En ze doen eigenlijk ook gewoon maar een job zoals jouw moeder of vader alleen komen hun op TV. Wát is daar nou zo speciaal aan om daar altijd zo'n hijsa rond te maken?
    Gah! Daar kan je niet op antwoorden hé [/stroomt vol met antwoorden x)]
    xoxo'

    het is niet leuk om mij uit mijn fantasie leven te halen annelies.. niet leuk xD wnt ik ga ooit.. als ik oud ben ... slapend rijk worden n.n


    We can only learn to love by loving.

    Gah! Daar kan je niet op antwoorden hé [/stroomt vol met antwoorden x)]


    Gheghe, het stroómt niet echt hea? ;p ^^ Ik vind het een ge-ni-aal zinnetje!


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    (...)

    Gheghe, het stroómt niet echt hea? ;p ^^ Ik vind het een ge-ni-aal zinnetje!


    Nee --' Iedereen denkt: Kijken mag iets zeggen niet!

    Ik had dat eens in een boek gelezen(nerd)
    Bijna het enige dat ik ooit gelezen heb;; Hoe word ik beroemd!
    En daar stond echt ALLES in:)
    Maar ik weet heel die psychologische uitleg niet meer precies...:-/


    Live for something or die for nothing

    Omdat, als wij dat niet deden, dat hun baan niet eens kon zijn :$


    Life is hard and then we die

    Omdat, als wij dat niet deden, dat hun baan niet eens kon zijn :$

    Crap >,< [/Zin klopt toch GAH! Zie je wel Noukel x)] Maar maar maar... Wáárom dan al die hysterie rond hen? Da's toch niet nodig? Als je gewoon fan bent dan verdienen ze toch ook hun boterham?

    Nou gewoon.Ze zijn mooi,cool,leuk,schattig,grappig,sexy,... ;d


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Het is eigenlijk best een beetje logisch.
    Want hun lijken zegmaar perfect
    En iedereen wilt perfect zijn :Y)
    En hun komen om de 10 seconden in de media, en dan heb je niet veel keus meer om het te gaan volgen. Like, Bijvoorbeeld dat liedje van superman ofzo. Kan mij geen reet schelen. Maar omdat ik het op reclame's enzo zo vaak heb gehoord, ken ik het toch.
    En zo gaat dat denk ik ook met beroemde mensen.
    Soms ik het ook gewoon leuker om naar het leven van andere mensen te kijken in plaats van jezelf over je eigen verneukte leventje zorgen te maken. Die zin klopte niet.:Y):9~


    Everything means nothing, if I ain't got you.