• Aline Destiny Hope Parker verhuist na de dood van haar moeder naar Londen. Haar vader is een gerespecteerd zakenman en heeft maar weinig tijd voor. Het interesseert hem eigenlijk ook niet veel waarmee zijn dochter zich bezig houdt. Haar moeders dood intrigeert haar, ze wil niet geloven dat haar moeder zelfmoord had gepleegd. Ze voelt zich ook zo raar de laatste tijd, alsof er iets broeit in haar, iets wat eruit moet maar geen idee heeft waar de uitgang is. En dan komt ze dingen te weten over haar moeder en voor ze het weet is ze verstrikt in dezelfde problemen van haar moeder. Haar vasthoudendheid of koppigheid zoals je het wilt noemen zorgt ervoor dat ze zich stort op dingen waar ze geen weet van heeft, wat ze niet begrijpt en waar ze geen vat op heeft. ze vecht door tot het bittere eind of dat ze probeert ze toch. Misschien zijn de krachten die ze bezit gewoon te machtig voor haar, misschien gebruikt zij na een tijdje haar krachten niet meer maar zij haar.


    doen of niet?
    origineel?
    koekje of muffin? have them both xd


    Change, the only good thing in this world.

    doen of niet? Doen, duhh.
    origineel? Ja.
    Geef hier dat koekje :9~


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    ehh
    destiny hope is miley cyrus?


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Dejavu schreef:
    ehh
    destiny hope is miley cyrus?


    ah ja dat kan zijn, ik ben niet echt zo een miley cyrus fan, maar mijn nicht noemt zo dus heb ik die twee laatste namen van haar gestolen. xd


    Change, the only good thing in this world.

    Arghh waarom staat die quote knop zo dicht bij die aanpassingsknop. -.-'

    [ bericht aangepast op 3 jan 2011 - 23:07 ]


    Change, the only good thing in this world.

    Het komt mij heel bekend voor ik schrijf mee aan een project en mijn karakter is Hope Wilson, dochter van een rijke zakenman, die getraumatiseerd is door de dood van haar moeder xD


    Alis volat propriis

    twiddict schreef:
    Het komt mij heel bekend voor ik schrijf mee aan een project en mijn karakter is Hope Wilson, dochter van een rijke zakenman, die getraumatiseerd is door de dood van haar moeder xD


    haha dat is eigenlijk wel puur toeval, ik heb het project nog niet gelezen dus ja maar ik kan je wel verzekeren dat het er niet op zal gaan lijken, tenzij jullie verhaal ook iets met magie en stuff like that te maken heeft. zo ja vind ik het echt wel creepy.


    Change, the only good thing in this world.

    je bent er al aan begonnen jippie! lezen!

    [ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 23:01 ]