• Fairytail is een normaal schoolgaand meisje. ze komt er achter dat ze een gave heeft die weinig mensen hebben. ze ziet doode mensen. daardoor heeft ze weinig vrienden, behalve 1 meisje die het wel interesant vond ;D, genaamd Broken. Broken hoort alle verhalen na van Fairytail. ze vertalt oa dat ze een hottie boy heeft ontmoed doe geregeld terug komt. ze zijn in luv. maar het wordt een onmogelijke liefde, hij is immerd dood. zelfmoord lijkt haar de beste oplossing. Broken haalt haar ervanaf. ze wordt een beetje 'gek' maar dat komt weer goed wanneer ze vrienden maakt met nog een paar doode mensen. eigenlijk vampieren. ook wet hottie boy's. gaat ze het overleven met de onmogelijke liefde? pleegt ze uiteindelijk toch zelfmoord?

    goed,nietgoed?
    titel?
    doen,nietdoen?
    weldoen ga je hem dan maken?

    xóx Broken <3


    when words fail, music speaks.

    (...)
    Dude ,, Fairytail betekent sprookje? Alleen je sgirjft Fairytale ,, maar mijn spelling is leuker ,, EN nixx poor you,wij zijn like de geniaalste mensen van Quizlet X']
    Maar maar maar. Stel je nou voor he. Je krijgt een kind en je geeft hem aan bij de gemeente. "Wat is de naam voluit van dit kind? "Kapot" of "Sprookje" Dat is toch raar XD


    Life is hard and then we die

    hunny's ik ga even douchen
    ik wil veel reacties als ik terug ben!!


    when words fail, music speaks.

    (...)Maar maar maar. Stel je nou voor he. Je krijgt een kind en je geeft hem aan bij de gemeente. "Wat is de naam voluit van dit kind? "Kapot" of "Sprookje" Dat is toch raar XD

    maar wij zijn nou eenmaal raar??
    En i like us ^^
    Dude ,ik is cuteAsHell btw (A) JIJ MOET NOG EEN DEEL SCHRIJVEN VAN TEAM UFOATTACK O.o (A)


    Crack a bottle

    (...)
    maar wij zijn nou eenmaal raar??
    En i like us ^^
    Dude ,ik is cuteAsHell btw (A) JIJ MOET NOG EEN DEEL SCHRIJVEN VAN TEAM UFOATTACK O.o (A)
    OH GOD serieus? Oh HAAY XD Ik dacht dat je Sidney heette? Of chantou? Of whatever XD Kun je niet gewoon 1 naam hebben xD


    Life is hard and then we die

    (...)OH GOD serieus? Oh HAAY XD Ik dacht dat je Sidney heette? Of chantou? Of whatever XD Kun je niet gewoon 1 naam hebben xD

    Nee ,, nep >< HAII ,ike heeft mijn usernaam verandert X'] En en en , Ik wen te snel aan een naam duss dan verander ik hem weer,, zie mijn dode logica X']


    Crack a bottle

    (...)
    Nee ,, nep >< HAII ,ike heeft mijn usernaam verandert X'] En en en , Ik wen te snel aan een naam duss dan verander ik hem weer,, zie mijn dode logica X']
    Hahaha oke maar kun je dan wel een naam nemen en niet een zelfstandig naamwoord XD? (sorry als ik je nu beledig - dat bedoel ik niet zo - ik bedoel het goed)


    Life is hard and then we die

    (...)Hahaha oke maar kun je dan wel een naam nemen en niet een zelfstandig naamwoord XD? (sorry als ik je nu beledig - dat bedoel ik niet zo - ik bedoel het goed)

    Dude ,dat vind ik lekker een naam O.o
    En mijn twin heet bluebell .. Like ,, Als ik dan aankom met son standaart naam als Anna dan staat dat tog niet(A) En mijn spelling is anders ..O.o


    Crack a bottle

    (...)
    Dude ,dat vind ik lekker een naam O.o
    En mijn twin heet bluebell .. Like ,, Als ik dan aankom met son standaart naam als Anna dan staat dat tog niet(A) En mijn spelling is anders ..O.o
    Ja! Eigenlijk heet je feeënstaart XD Oh god sorry XD


    Life is hard and then we die

    ik ben er weer ;]


    when words fail, music speaks.

    zal ik dan maar 1 gaan schrijven?
    en what about deze titel; onbestemd,
    goed nietgoed?


    when words fail, music speaks.

    zal ik dan maar 1 gaan schrijven?
    en what about deze titel; onbestemd,
    goed nietgoed?

    Jaa gewoon schrijfen en ik weet een titel":
    Worstenbroodjes zijn goor >< X']

    Of:
    Live my life
    Haunted
    Impossible


    naa,,die eerste was beter xD


    Crack a bottle

    (...)
    Jaa gewoon schrijfen en ik weet een titel":
    Worstenbroodjes zijn goor >< X']

    Of:
    Live my life
    Haunted
    Impossible


    naa,,die eerste was beter xD

    ik hou het bij onbestemd ;]


    when words fail, music speaks.