• Ik ben echt een lastige eter en ik heb echt geeeeen idee welke gerechten ik nog kan maken allemaal.
    Wat ik niet eet;
    -alle boonsoorten, tenzij sojabonen verwerkt ergens in.
    -dieren in alle soorten: vlees, vis, insecten, noem het maar op.
    en andere losse dingen.
    Dat wat ik nu maak is nogal eentonig en aangezien in op kot zit en in mijn eentje moet koken, kan ik niet al te uitgebreide dingen maken, want het meeste is niet zo lang houdbaar. Dus, weten jullie nog lekkere recepten die makkelijk te maken zijn voor mij alleen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Kan je niet vegetarische recepten opzoeken en dan kijken of het je lekker lijkt of niet?

    Wraps. =D

    Er zijn ook sites waar je een ingrediënt kan invullen dat je in huis hebt en dan zoekt die recepten met dat ingrediënt. En als er iets tussenzit dat je niet eet, kan je dat vervangen door iets dat je wel eet. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Je kan best wel uitgebreide dingen maken. Een vriendin van me zit ook op kamers, en als ze iets uitgebreids maakt, dan stopt ze wat ze overblijft gewoon in de vriezer of ze eet het de volgende dag op.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Brownies?

    WolfieBlackfire schreef:
    Brownies?


    Als avondeten :') ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vleesvervangers maybe? Tofu, eieren, kaas, champignons, dat nepvlees voor vegetariërs?

    Pasta? (:


    26 - 02 - '16

    Op deze site staan erg lekkere recepten. Ook vegetarische recepten en toetjes en tussendoortjes etc.
    Leukerecepten nl

    Er zijn in de app store of Google play genoeg recepten apps te vinden :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about