• Haai ^-^
    Ik moet hier ff mijn mening again komen verkondigen. Allereerst: Niets tegen de mods moesten ze denken dat ik op hun doel ofsoo. Maar ok hier komt het.
    Kijk ik was aan het rondkijken op Q en kwam op die TH-hater waarover hier gisteren een topic werd geopend zijn profiel. Ok ik vind het normaal dat TH-fans boos of het niet leuk vinden dat er hier TH-haters zitten maar who care's? Als hun dat hier leuk vinden, leuk toch? Nou ik las zijn GB en kwam op onderanderen dit uit [/ik zet de nickname er niet bij wegens wil geen rellen]: Hah nog bijdehand ook! Wat maakt dat nou weer uit!?
    Loser! Jij bent de enigste die hier dom is dus ik zou me mond maar dicht houden en laat de fans fans zijn! Sielig iets!
    Nog een: Ik kan niet anders seggen, dan dat je een dom sielig oversekst kind bent, en ik hoef nix met je te maken te hebben ....... ! Ok er waren nog andere. Maar what the hell? TH-haters mogen niet op fans zeiken hé maar die hyperkinetische TH-fans schelden dan maar TH-haters hun huid vol. EDIT Ik zeg niet dat hij zelf niets misdaan heeft maar omg fans. Like laat hem toch? Negeer hem ofsoo? Djezus soms denk ik écht dat fans alleen maar ruzie willen enzoo.
    Zo dit is eruit ^-^
    xoxo'

    Ik heb niks tegen mensen die TH niet mogen, maar ik heb wél wat tegen haters.
    zeker als je naar de reden kijkt waarom ze TH 'haten'. Dat vind ik echt triest.

    Mensen moeten gewoon respect voor elkaar hebben

    Maar als fans haters uitschelden zijn ze net zo triest bezig.


    If you want me to listen, whisper...

    jup,
    ik werd laatst op youtube ook helemaal verrot gescholden door een of andere fransoos... ze zei dat ik TH beledigde ofzo, ik had alleen maar gezegd dat ze een beetje saai vind worden. gaat zij dingen roepen als: you fucking fake bitch! TH is great, shut up with your fake ass.
    Ik dacht zo: wth:|, thx voor het respecteren van mijn mening.


    I am an idiot, I move.

    like who cares bestaat er ook nog iets als privacyje zt nu alleen die dingen van die fan r in maar wat heeft die th hater nou allemaa geegd dan?
    als ik word aangevallen dan kat ik trug das gwn logica in mijn hoofd.
    maarjha sommige gaan echt te ver,net als de th hates hoor =_= ze moeten de wereld splitsen :'D
    jha ben ik weer slim bezig x3


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Idd. x]


    A. ikmisje.

    obsessed fzo? ik bedoel, laat ze lekker haten, zoals jij al zei.
    en wat het mooiste dan ook is.. de meeste hier hebben een hekel een Rihanna, om zo maar iemand te noemen. en die mogen ze wel helemaal verrot schelden fzo? dat kan ook kwetsend zijn voor de fans van rihanna. eigenlijk is dat gewoon hetzelfde principe? alleen dat vergeten ze denk ik eventjes. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Zelf ben ik niet fan van th maar als iemand fan is van th vind ik dat niet erg.

    Een keer ging zo'n th fan mij helemaal uitschelden omdat ik geen fan ben van th,ik d8 egt zo van: wtf,gaat zij me uitschelden omdat ik geen fan van th ben.

    Dat vind ik zo dom maar ook veel th haters schelden th fans ook helemaal uit

    Maarja,smaken verschillen toch?


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    TH-fans kunnen best aardig zijn enzo. Maar zodra ze van iemand weten dat hij echt een TH-hater is schelden ze hun koppen kapot. Waar is dat voor nodig? Ik hou ook niet van TH, maar zet ze verder niet in de zeik ofzo. Net zoals dat ik FOB niet mooi vind. So what?
    Laat mensen gewoon in hun waarde, ongeacht waar ze naar luisteren.


    WANNA FUCK?!

    Tja,wat doe je eraan...


    Het leven is mooi,maak het niet lelijk.

    Ik heb veel respect voor haters. Zij durven voor hun mening uit te komen. Ik vind het absurd dat mensen zo tegen haters doen.


    -

    dat verschilt toch per persoon? er zijn maar een paar -haters & -fans die ruzie maken, de rest zet hier een berichtje neer ^^
    x

    dat verschilt toch per persoon? er zijn maar een paar -haters & -fans die ruzie maken, de rest zet hier een berichtje neer ^^
    x


    amen x]


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    ach ik let er nooit op ik blijf gewoon me zelf en respecteer ook een ander zoals hij/zij is ;)


    You can't touch music but music touch you

    agree,

    ik kan er om heel eerlijk te zijn ook slecht tegen LP haters, helemaal als ze LP uitsgelden, dan voel ik me namelijk ook uitgescholden

    maar ik [hoemoeilijkhetookisomgeenhaatberichtneertezetten]
    negeer die mensen gewoon, kga daar geen fucking aandacht aan geven --'


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT